Τα αυτοκίνητα της Lada αυτή την περίοδο απευθύνονται σε χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης και αυτό γιατί τόσο οι προδιαγραφές ασφαλείας, όσο και αυτές των εκπεμπόμενων ρύπων, που πρέπει να ακολουθήσουν οι κατασκευαστές για να πουλάνε αυτοκίνητα εντός Ε.Ε., αυξάνουν το κόστος του αυτοκινήτου.
Τα δεδομένα αλλάζουν χρόνο με τον χρόνο, αφού η Renault που κατέχει το 25% της Lada, δίνει τεχνογνωσία στους Ρώσους και σύντομα οι τεχνολογίες αυτές θα περάσουν και στα αυτοκίνητά τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι Ρώσοι θέλουν να κατασκευάσουν ένα εργοστάσιο παραγωγής στα Βαλκάνια, ώστε να μπορούν να καλύπτουν παραγωγικά τόσο την εξ’ Ανατολών ζήτηση, όσο και τη μελλοντική εμπορική επανείσοδο της εταιρείας στην Ευρώπη.
Στα πλάνα τους είναι η Ρουμανία (εκεί έχει εργοστάσιο και η «αδελφή» Dacia), η Βουλγαρία, αλλά και η Ελλάδα, για την οποία πολύ πιθανό να ανοίγεται ακόμα μία ευκαιρία να «αρπάξει» μία μεγάλη επένδυση, μετά από το διαφαινόμενο ναυάγιο της Tesla.
Αναμφίβολα η Παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε μία μεταβατική περίοδο, κάτι που συνεπάγεται και σε αρκετές επιχειρηματικές ευκαιρίες.