Η οργάνωση της ΠΑΕ αφορά πολλά και διαφορετικά κομμάτια, τα οποία άρχισαν να βελτιώνονται με την επιστροφή της ομάδας στη Super League. Δεν μπορούν όλα να αλλάξουν σε μία μέρα, αλλά οι προσπάθειες γίνονται και είναι προς τη σωστή κατεύθυνση.
Κυριολεκτικά, η δημόσια εικόνα του τμήματος, άλλαξε αισθητά και συμβολή έχουν όσοι ανέλαβαν τη διαχείριση των Κοινωνικών Δικτύων. Οι followers πολλαπλαστιάστηκαν και καθημερινά ο Αρης "ζούσε" και μέσω του διαδικτύου, το οποίο αποτελεί Μέσο αξιοποίησης με τρομακτικές δυνατότητες. Και, όταν υπάρχει τεχνογνωσία, τότε τα αποτελέσματα είναι υπέρ της ομάδας.
Παράλληλα, ο Αρης "ακούστηκε" δυνατά, μέσω του επίσημου καναλιού της ΠΑΕ. Δεκάδες βίντεο με επαγγελματική προσέγγιση και αισθητική, τα οποία αποτελούν σύνθεση εικόνων πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος των αγώνων και βάζουν τον κόσμο στο κλίμα των αποδυτηρίων. Κορυφαία προσπάθεια, η δημιουργία του βίντεο στα γενέθλια του συλλόγου, το οποίο προκάλεσε αίθηση και δέχθηκε "βροχή" θετικών σχολίων.
Ο κόσμος αντιλήφθηκε ότι κάτι... αλλάζει και το εκφράζει και μέσω ίντερνετ. Οι επιτελείς της εταιρίας λαμβάνουν το feedback και ετοιμάζουν εκπλήξεις και στο εν λόγω κομμάτι.
Η Ευρώπη ανεβάζει τον πήχη στο θέμα της προβολής της ΠΑΕ, η οποία είναι σοβαρή υπόθεση για κάθε οργανωμένο club ανά τον κόσμο και οι "κιτρινόμαυροι" ετοιμάζονται να γίνουν, για τα καλά, μέρος του κανόνα.