Netflix: Τι αλλάζει στις συνδρομές αν πάρει τα δικαιώματα του Champions League

Metrosport Team10 Οκτωβρίου 2025

Αν το Netflix βάλει στο χέρι το Champions League, ένα είναι σίγουρο: το παιχνίδι δεν θα αλλάξει μόνο στα γήπεδα, αλλά και στους τραπεζικούς λογαριασμούς των συνδρομητών. Το κόστος για την απόκτηση των δικαιωμάτων μιας τόσο ακριβής διοργάνωσης είναι τεράστιο — και κάπως πρέπει να καλυφθεί.

Το νέο οικονομικό πλάνο του Netflix

Τα αθλητικά δικαιώματα, ειδικά όταν μιλάμε για το πιο εμπορικό προϊόν της UEFA, κοστίζουν δισεκατομμύρια. Για το Netflix, που βασίζεται σε παγκόσμια συνδρομητική βάση, αυτό θα σημαίνει νέα τιμολογιακή στρατηγική.

Η πιο προφανής κίνηση; Αύξηση συνδρομής. Το Netflix πιθανόν να επιλέξει είτε μια γενική αναπροσαρμογή τιμών, είτε τη δημιουργία νέου “αθλητικού” πακέτου, ειδικά για όσους θέλουν να βλέπουν το Champions League.

Κάτι ανάλογο έχει ήδη κάνει το Apple TV+ με το MLS, ενώ το Amazon Prime μεταδίδει την Premier League σε επιλεγμένες χώρες. Έτσι, δεν αποκλείεται να δούμε ένα προαιρετικό “add-on”, ένα είδος “Netflix Sports”, με ξεχωριστή μηνιαία χρέωση.

Διαφοροποίηση ανά χώρα

Η αύξηση πιθανόν να μην είναι παγκόσμια. Σε χώρες όπου το ενδιαφέρον για το Τσάμπιονς Λιγκ είναι χαμηλό, το Netflix μπορεί να κρατήσει σταθερές τις τιμές. Όμως στην Ευρώπη, και ειδικά σε ποδοσφαιρικά “παθιασμένες” αγορές όπως η Ελλάδα, η Ισπανία ή η Αγγλία, η συνδρομή ίσως «σκαρφαλώσει» αισθητά.

Η UEFA αλλάζει το παιχνίδι

Σύμφωνα με το Bloomberg, η UEFA εξετάζει σοβαρά την πώληση των δικαιωμάτων της όχι πια σε τηλεοπτικά δίκτυα ανά χώρα, αλλά σε παγκόσμιες streaming πλατφόρμες. Στόχος της είναι να ανοίξει την αγορά διεθνώς, επιτρέποντας στους φιλάθλους να βλέπουν τους αγώνες χωρίς γεωγραφικά μπλοκαρίσματα.

Αν αυτό υλοποιηθεί, κάτι που αναμένεται να ξεκινήσει από τη σεζόν 2027, τότε μια συνδρομή στο Netflix ή στο Amazon Prime θα μπορούσε να προσφέρει πλήρη πρόσβαση στο ίδιο περιεχόμενο σε κάθε χώρα.

Περισσότερο περιεχόμενο, περισσότερο κόστος

Με τη νέα League Phase του Τσάμπιονς Λιγκ, θα έχουμε περισσότερους αγώνες και συνεπώς περισσότερες ώρες μετάδοσης. Το Netflix θα μπορεί να δείχνει πολύ περισσότερα ματς απ’ όσα μεταδίδονται σήμερα από την τηλεόραση.

Όμως, αυτό σημαίνει και περισσότερη παραγωγή, περισσότερα έξοδα και αναπόφευκτα, περισσότερα έσοδα που πρέπει να βρεθούν κάπου.

Η «οικονομία της μπάλας» για τον φίλαθλο

Η είσοδος του Netflix στο Τσάμπιονς Λιγκ ακούγεται δελεαστική — ένα κλικ και βλέπεις Ρεάλ-Μπάγερν από το κινητό. Όμως:

Όσοι δεν έχουν ήδη συνδρομή, θα πρέπει να πληρώσουν περισσότερο απ’ ό,τι σε έναν παραδοσιακό πάροχο.

Αν η UEFA μοιράσει τα δικαιώματα σε διαφορετικές πλατφόρμες (Netflix, Amazon, DAZN), τότε οι φίλαθλοι ίσως χρειαστούν πολλαπλές συνδρομές για να δουν όλα τα ματς.

Πηγή: dailymedia

Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Μπείτε στην παρέα μας στο instagram
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook
Εγγραφείτε στο κανάλι του metrosport.gr και του Metropolis 95.5 στο youtube
Βρείτε μας και στο spotify
Προτείνουμε
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.