Θρίαμβος του Μπότας στο επεισοδιακό Γκραν Πρι Αυστρίας

Στέφανος Αβραμίδης05 Ιουλίου 2020

Ο Βάλτερι Μπότας ήταν ο νικητής του πρώτου Γκραν Πρι της σεζόν στη Formula 1 στην Αυστρία.

Ο αγώνας στιγματίστηκε από πολλά συμβάντα που έφεραν τρεις φορές στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Όμως ο Φινλανδός ήταν ψύχραιμος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και διαχειρίστηκε άριστα όλες τις επιθέσεις του Λιούις Χάμιλτον στις επανεκκινήσεις.

Ο Βρετανός τερμάτισε στην τέταρτη θέση λόγω τιμωρίας που δέχθηκε ποινή 5 δευτερολέπτων καθώς κρίθηκε υπαίτιος για τη σύγκρουση με τον Άλεξάντερ Άλμπον.

Την ίδια ποινή δέχθηκε και ο Σέρτζιο Πέρες για παράβαση ορίου ταχύτητας στα πιτ και κατετάγη 6ος.

Το βάθρο συμπλήρωσαν ο εκπληκτικός στο φινάλε Σαρλ Λεκλέρ και ο Λάντο Νόρις της McLaren που πήρε και τον έξτρα βαθμό για τον ταχύτερο γύρο.

Συνολικά εγκατέλειψαν εννέα μονοθέσια από τα 20 τα οποία εκκίνησαν. Ο μόνος που τερμάτισε και δεν βαθμολογήθηκε ήταν ο «ρούκι» Νικολά Λατιφί της Williams.

Ο αγώνας

Στην εκκίνηση του αγώνα, ο Μπότας έφυγε μπροστά ενώ δεν υπήρξε καμία επαφή μεταξύ των 20 μονοθεσίων.

Η πρώτη εγκατάλειψη της σεζόν ανήκε στον Μαξ Φερστάπεν που προδόθηκε από το κιβώτιο ταχυτήτων της Red Bull στον 6ο γύρο. Τον δρόμο για τα πιτ πήραν και οι Στρολ, Ρικιάρντο με μηχανικά προβλήματα.

Ο Μπότας έφτασε τη διαφορά του από τον Λιούις Χάμιλτον, που στο μεταξύ είχε ανεβεί δεύτερος μετά τις εγκαταλείψεις, μέχρι και τα 7 δευτερόλεπτα.

Στον 28ο γύρο, ο Μάγκνουσεν είχε έξοδο και εγκατάλειψη λόγω προβλήματος στα φρένα και το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την πρώτη του εμφάνιση.

Κερδισμένος φυσικά ο Χάμιλτον που είδε τη διαφορά του με τον Μπότας να μηδενίζεται. Ωστόσο ο Φινλανδός κράτησε τη θέση του παρά την πίεση του παγκόσμιου πρωταθλητή που κορυφώθηκε στον 43ο γύρο. Στη συνέχεια ο Φινλανδός κατάφερε να δημιουργήσει ξανά μία μικρή διαφορά από τον teammate του.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε ξανά την εμφάνισή του λόγω εγκατάλειψης των Γκροζάν και Ράσελ.

Πριν προλάβει καλά-καλά να βγει το safety car από την πίστα, ξαναμπήκε στον 55ο γύρο καθώς ο εμπρός δεξιός τροχός του Κίμι Ράικονεν έφυγε από το μονοθέσιό του και ο αγώνας τελείωσε και για τον πολύπειρο Φινλανδό.

Στην επανέναρξη του αγώνα, ο Αλεξάντερ Άλμπον πίεσε ασφυκτικά τον Χάμιλτον για το προσπέρασμα για τη δεύτερη θέση. Όμως, όπως και στο Ιντερλάγκος στη Βραζιλία την περασμένη σεζόν, οι δύο τους είχαν επαφή και ο πιλότος της Red Bull έχασε το πρώτο βάθρο της καριέρας του.

Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν και επέβαλαν ποινή 5 δευτερολέπτων στον Χάμιλτον.

Στους τελευταίους γύρους ο Σαρλ Λεκλέρ εξαπέλυσε αντεπίθεση περνώντας τις McLaren και τον Πέρες και σε συνδυασμό με την ποινή του Χάμιλτον τερμάτισε στη δεύτερη θέση.

Ο Βρετανός αν και είδε δεύτερος την καρώ σημαία, κατετάγη 4ος πίσω από τον Λάντο Νόρις.

Στον αντίποδα, ο Βάλτερι Μπότας είχε απάντηση σε όλες τις επιθέσεις του Βρετανού στις επανεκκινήσεις του αγώνα και πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα.

Επόμενος αγώνας το τρίημερο 10-12 Ιουλίου στην ίδια πίστα ως Γκραν Πρι Στυρίας, της επαρχίας της Αυστρίας όπου βρίσκεται η πίστα Red Bull Ring.

Η βαθμολογία οδηγών

Μπότας 25
Λεκλέρ 18
Νόρις 16
Χάμιλτον 12
Σάινθ 10
Πέρες 8
Γκασλί 6
Οκόν 4
Τζιοβινάτσι 2
Φέτελ 1

Η βαθμολογία κατασκευαστών

Mercedes 37
McLaren 26
Ferrari 19
Racing Point 8
Alpha Tauri 6
Renault 4
Alfa Romeo 2
Red Bull 0
Haas 0
Williams 0

Προτείνουμε
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.