Μπήκαν στο βιβλίο Γκίνες για απίστευτο λόγο: Κατασκεύασαν δρόμο 75 χιλιομέτρων σε λιγότερο από 5 μέρες

Metrosport Team25 Σεπτεμβρίου 2022

Στο βιβλίο Γκίνες συμπεριλήφθηκε το περασμένο καλοκαίρι η Ινδία, η οποία κατάφερε να κατασκευάσει έναν δρόμο 75 χλμ. μέσα σε μόλις λίγες ημέρες.

O σχεδιασμός και η κατασκευή οποιουδήποτε δρόμου αποτελεί ένα δύσκολο εγχείρημα, μιας και πρέπει να προηγηθούν πολύπλοκες μελέτες και να αξιολογηθεί μια πληθώρα παραγόντων, όπως είναι η οδική ασφάλεια.

Επιπροσθέτως, αποτελεί μια χρονοβόρα διαδικασία, δεδομένου ότι απαιτεί συστράτευση δυνάμεων και προσεκτικά βήματα που θα διασφαλίσουν την ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας.

Ειδικότερα, στις αρχές του καλοκαιριού η Εθνική Ένωση Αυτοκινητοδρόμων της Ινδίας (NHAI) δημιούργησε έναν δρόμο μήκους 75 χλμ. σε λιγότερο από πέντε ημέρες και συγκεκριμένα σε μόλις 105 ώρες και 33 λεπτά.

Πρόκειται για έναν δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, ασφαλτικού σκυροδέματος μίας λωρίδας, ο οποίος ενώνει τις πόλεις Αμβράβατι και Ακόλα στην ομοσπονδιακή πολιτεία Μαχαράστρα. Οι εργασίες ξεκίνησαν στις 3 Ιουνίου του 2022 στις 7:27 π.μ. και ολοκληρώθηκαν στις 7 Ιουνίου 2022 στις 5 μ.μ.

Το κατασκευαστικό επίτευγμα των Ινδών και τη συμπερίληψή του στο βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες ανακοινώθηκε από τον υπουργό Nitin Gadkari, o oποίος επισήμανε ότι χρησιμοποιήθηκε ασφαλτικό μείγμα 36,634 μετρικών τόνων, αποτελούμενο από 2,070 μετρικούς τόνους πίσσας.

Πρόσθεσε, δε, ότι το έργο υλοποιήθηκε από 720 εργαζόμενους, συμπεριλαμβανομένης μιας ομάδας ανεξάρτητων συμβούλων που εργάζονταν ολημερίς και ολονυχτίς για την ολοκλήρωση αυτού του έργου.

Σημειώνεται ότι το οδικό τμήμα Αμβράβατι-Ακόλα είναι μέρος του οδικού άξονα NH 53 (1.949 χλμ), ενός στρατηγικής σημασίας διαδρόμου που συνδέει μεγάλες πόλεις όπως η Καλκούτα, η Ρέιπουρ, η Ναγκπούρ και το Σουράτ.

Το προηγούμενο παγκόσμιο Ρεκόρ Γκίνες είχε καταγραφεί το 2019 στην Ντόχα του Κατάρ, όταν κατασκευάστηκε δρόμος 25,275 χλμ. σε 10 ημέρες.

Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
Προτείνουμε
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.