Η πολυαναμενόμενη ανακοίνωση του ΛεΜπρόν Τζέιμς, που είχε προαναγγελθεί για την Τρίτη 7 Οκτωβρίου, αποδείχθηκε πως δεν αφορούσε το μέλλον του στο NBA, αλλά μια νέα διαφημιστική καμπάνια για κονιάκ.
Ο παγκόσμιος αθλητικός κόσμος είχε τεθεί σε... συναγερμό από το βράδυ της Δευτέρας (6/10), όταν ο σταρ των Λος Άντζελες Λέικερς αποκάλυψε ότι επίκειται μια σημαντική ανακοίνωση. Πολλοί πίστεψαν ότι πρόκειται για μια «Decision 2», παραπέμποντας στην ιστορική του απόφαση το 2010.
Ωστόσο, το μεγάλο νέο ήταν η κυκλοφορία ενός διαφημιστικού βίντεο για γνωστή μάρκα κονιάκ, η οποία είναι από τους μεγαλύτερους χορηγούς του NBA. Το συγκεκριμένο προϊόν είναι μια περιορισμένης έκδοσης σειρά, με τον ΛεΜπρόν να πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια.
Η συνεργασία μεταξύ της εταιρείας και του ΛεΜπρόν ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2024, σηματοδοτώντας μια νέα στρατηγική συμμαχία μεταξύ του αθλητή και του brand.
The Decision has been made. Cheers to year 23.@KingJames #HennessyxLeBron #TheSecondDecision #HennessyVSOP pic.twitter.com/WnXMZTiEPS
— Hennessy (@Hennessy) October 7, 2025
Αν και πολλοί φίλοι του μπάσκετ απογοητεύτηκαν από το περιεχόμενο της ανακοίνωσης, η καμπάνια έχει ήδη τραβήξει την προσοχή των media, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά την επιρροή του ΛεΜπρόν πέρα από τα παρκέ.
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Μπείτε στην παρέα μας στο instagram
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook
Εγγραφείτε στο κανάλι του metrosport.gr και του Metropolis 95.5 στο youtube