Το υπέροχο αντίο του Βιεϊρίνια στον Λουτσέσκου ως αρχηγός και οπαδός!
Ο τρόπος, μάλιστα που τον αποχαιρέτησε ήταν συγκινητικός.
«Coach, ήρθε η ώρα να σε χαιρετήσω και γω,και να σου ευχηθώ καλή αρχή στο καινούργιο σου ξεκίνημα ! Θέλω να σε ευχαριστήσω για όλες εκείνες τις στιγμές που περάσαμε μαζι, σε Ευχαριστω για όλες τις συμβουλές που μου έδινες κάθε τόσο. Σε ευχαριστώ που πόνεσες μαζί μου όταν τραυματίστηκα και ήσουν δίπλα μου ! Ως Αρχηγός , ως οπαδός του ΠΑΟΚ σου εύχομαι καλή τύχη, καλή αρχή , ευχαριστούμε !» ανέφερε στο μήνυμά του στο instagram.
