Το ευχαριστώ του Ελ Καντουρί στον Λουτσέσκου (pic)
Μετά το Φερνάντο Βαρέλα και το συγκινητικό του μήνυμα για την αποχώρηση του Λουτσέσκου, ακολούθησε και ο Ομάρ Ελ Καντουρί.
Ο μέσος του ΠΑΟΚ ευχαρίστησε τον Ρουμάνο προπονητή για τη συνεργασία που είχαν και του ευχήθηκε καλή τύχη στην καριέρα του.
Είναι σίγουρο πως θα ακολουθήσουν και μηνύματα των υπολοίπων παικτών του ΠΑΟΚ μιας και ο Λουτσέσκου είχε τις καλύτερες των σχέσεων μαζί τους.
