Το «αντίο» του Πέντρο Ενρίκε στον Λουτσέσκου (pic)

Το «αντίο» του Πέντρο Ενρίκε  στον Λουτσέσκου (pic)

Τα αποχαιρετιστήρια μηνύματα των ποδοσφαιριστών του ΠΑΟΚ στον πρώην, πλέον, προπονητή τους, Ράζβαν Λουτσέσκου συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς.

 

Τελευταίος χρονικά στη σχετικά λίστα προστέθηκε ο Πέντρο Ενρίκε. Ο Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικός με μήνυμά του σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης ευχαρίστησε τον Ρουμάνο τεχνικό για τη συνεργασία τους στον ΠΑΟΚ και του ευχήθηκε ενόψει της επόμενης μεγάλης πρόκλησης στην καριέρα του.

 

«Ευχαριστώ για όλα κόουτς. Ήταν μεγάλη ευχαρίστηση, καλή τύχη στο μέλλον!», ήταν το μήνυμα του Πέντρο Ενρίκε.

 

Η ανάρτηση του Πέντρο Ενρίκε:

 

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ