Με τις εργασίες κατασκευής του έργου Flyover Θεσσαλονίκης να προχωρούν με γοργούς ρυθμούς, η καθαίρεση της γέφυρας Πανοράματος είναι πλέον θέμα λίγων ημερών. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών Νίκο Ταχιάο, οι εργασίες κατεδάφισης θα ξεκινήσουν στις 29 Οκτωβρίου 2025, προκαλώντας σημαντικές κυκλοφοριακές αλλαγές στην ανατολική Θεσσαλονίκη και κατά μήκος της Περιφερειακής Οδού.
Κατά τη διάρκεια σύσκεψης στο Υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης, στην οποία συμμετείχαν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς, τέθηκε επί τάπητος ο διπλός κυκλοφοριακός φόρτος που θα προκληθεί από:
Επιπλέον, θα πραγματοποιηθεί και καθαίρεση στο τούνελ των Κωνσταντινουπολίτικων, καθιστώντας την κυκλοφορία στην ευρύτερη περιοχή εξαιρετικά δύσκολη για ένα κρίσιμο διάστημα.
«Έρχονται ριζικές αλλαγές–Χρειαζόμαστε ενίσχυση στις συγκοινωνίες»
Ο δήμαρχος Πυλαίας-Χορτιάτη, Ιγνάτιος Καϊτεζίδης, τόνισε πως η περιοχή του δήμου του θα δεχτεί τεράστια πίεση από τα ανατολικά. Υπολογίζεται πως περίπου 100.000 κάτοικοι και το ένα τρίτο των ιδιωτικών σχολείων της Θεσσαλονίκης βρίσκονται εντός της περιοχής που επηρεάζεται. «Ο δήμος μας θα δεχτεί ένα κυκλοφοριακό τσουνάμι. Χρειαζόμαστε μια νέα, εξπρές λεωφορειακή γραμμή, που δεν θα ενισχύει απλώς τη γραμμή 58, αλλά θα την παρακάμπτει για γρήγορη σύνδεση με το κέντρο», δήλωσε χαρακτηριστικά. Η προτεινόμενη εξπρές γραμμή θα ξεκινά από το Πανόραμα, θα διέρχεται από Θέρμη και θα καταλήγει στη Νέα Ελβετία, απ’ όπου οι επιβάτες θα μπορούν να μετεπιβιβάζονται σε άλλα μέσα.
Συμμετοχή ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ στη νέα λεωφορειακή γραμμή
Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Κωνσταντίνος Ταγγίρης, δήλωσε πως ο Οργανισμός θα συμβάλλει με δύο λεωφορεία, ενώ άλλα δύο λεωφορεία θα προσφέρει το ΚΤΕΛ Σερρών ως υποπάροχος. Παρότι ο ΟΑΣΘ βρίσκεται, όπως ανέφερε, στα επιχειρησιακά του όρια, η ανάγκη για λύσεις είναι επιτακτική. Ωστόσο, ο κ. Ταγγίρης επεσήμανε πως υπάρχουν νομικά ζητήματα που πρέπει να διευθετηθούν για να καταστεί εφικτή η νέα διαδρομή. Ο υφυπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, διαβεβαίωσε πως αυτά τα εμπόδια θα ξεπεραστούν άμεσα ώστε η πρόταση να υλοποιηθεί. Ο Γιάννης Κορυφίδης, β’ αντιπρόεδρος του Συλλόγου Ιδιωτικών Σχολείων, υπογράμμισε τη σημασία της ενίσχυσης της Τροχαίας σε κομβικά σημεία: «Οι τροχονόμοι έκαναν τη διαφορά την προηγούμενη χρονιά. Η παρουσία τους είναι απαραίτητη αυτή τη φορά, καθώς οι συνθήκες θα είναι ακόμη δυσκολότερες».
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Μπείτε στην παρέα μας στο instagram
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook
Εγγραφείτε στο κανάλι του metrosport.gr και του Metropolis 95.5 στο youtube
Βρείτε μας και στο spotify