Θεσσαλονίκη: «Βουτιά» στους τζίρους της εστίασης -Γεμίζουν πάλι οι πλατείες
Ο χρόνος μετράει αντίστροφα, μεν, για την ανακοίνωση των νέων μέτρων που θα αφορούν στην παροχή μεγαλύτερων ελευθεριών σε όσους έχουν κάνει το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού, ο προβληματισμός, όμως, εντείνεται για το αν τελικά οι πλατείες και οι ανοιχτοί χώροι θα γεμίσουν για μια ακόμη φορά από ανεμβολίαστους που θα θέλουν να ξεδώσουν με ένα ποτό ή έναν καφέ στο χέρι.
Ήδη στην Θεσσαλονίκη, αν και η ψυχρούλα το βράδυ έχει αρχίσει να κάνει την εμφάνισή της, υπήρξαν κάποιοι που συναθροίστηκαν στήνοντας… υπαίθρια πάρτι.
Ταυτόχρονα, από ανθρώπους της εστίασης γίνεται λόγος για μια συρρίκνωση του τζίρου στην εστίαση κατά 20% έως 30%, που σε κάποιες περιοχές φτάνει και το 40%.