Θεσσαλονίκη: Περπάτησαν 26 χιλιόμετρα για να τιμήσουν την απελευθέρωση της πόλης

Θεσσαλονίκη: Περπάτησαν 26 χιλιόμετρα για να τιμήσουν την απελευθέρωση της πόλης

Την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης τίμησαν σήμερα (24/10) μέλη της Λέσχης Εφέδρων Ενόπλων Δυνάμεων.

Η «Πορεία Ιστορικής Μνήμης» ξεκίνησε περίπου στις 11:00 με αφετηρία το χωριό Γέφυρα και το Μουσείο Βαλκανικών Πολέμων και λίγο πριν τις 18:00 κατέληξε στον Λευκό Πύργο.

Η συνολική απόσταση που διένυσαν οι 44 έφεδροι ήταν 26 χιλιόμετρα, ενώ μόλις έφτασαν στην πλατεία του Λευκού Πύργου όλοι μαζί έψαλλαν τον Εθνικό Ύμνο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ