Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες του Fly Over
στη Θεσσαλονίκη. Όπως τόνισε ο Ντίνος Μπενρουμπή, Αντιπρόεδρος και CEO ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ, ο οποίος μίλησε στην ΕΡΤ3 για τα επόμενα ορόσημα, «πρόκειται για ένα μεγάλο έργο, που συντελείται με τη σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, που έχει αρχίσει να παίρνει μορφή, ενώ η πραγματική δουλειά του έργου ξεκίνησε ουσιαστικά τον Μάιο του 2024, οπότε και μπόρεσαν να δοθούν όλα τα μέτωπα ώστε να γίνει η αρχή».
Σύμφωνα με τον κ. Μπενρουμπή, “το έργο έχει εκτελεστεί στο 20%, η Κοινοπραξία λειτουργεί σε εννέα εργοτάξια, δηλαδή εννέα μικρότερα έργα που εκτελούνται παράλληλα, ενώ οι όποιες δυσκολίες σε ό,τι αφορά το γεωλογικό κομμάτι, έχουν ξεπεραστεί”.
Ο κ. Μπενρουμπή, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο πορτοκαλί καλούπι, το οποίο θα δώσει σάρκα και οστά στην υπερυψωμένη λεωφόρο και βρίσκεται στον κόμβο Κ6 κοντά στην Σταυρούπολη. Τα πλάνα παρουσίασε μάλιστα η ΕΡΤ3.
Οφέλη και συμβουλές
Ο Σάκης Τσιούτρας, Συγκοινωνιολόγος ΕΚΕΤΑ ΙΜΕΤ, μίλησε στην ΕΡΤ3 για τα οφέλη, που θα προκύψουν με την ολοκλήρωση του έργου, έδωσε συμβουλές “έξυπνης” μετακίνησης, κάνοντας λόγο για ένα σύγχρονο σύστημα μετακίνησης.
«Ο Έλληνας έχει ένα πολύπλοκο σύστημα μετακινήσεων, φέρνουμε λύσεις από το εξωτερικό που δεν λειτουργούν στην Ελλάδα, λόγω διαφορετικής ιδιοσυγκρασίας, θα ταλαιπωρηθούμε άλλα δύο χρόνια, όμως θα μειωθεί η κυκλοφορία», επισήμανε ο κ. Τσιούτρας.
Μετά από την ολοκλήρωση του fly over, η νέα Περιφερειακή Οδός θα μπορεί να εξυπηρετεί 10.000 οχήματα ανά ώρα, σε σύγκριση με τα 5.000 οχήματα που διέρχονται σήμερα. Οι εργασίες υλοποίησής του κινούνται με ικανοποιητικούς ρυθμούς. Στο έργο, απασχολούνται περίπου 300 άτομα και 70 βαριά μηχανήματα.
Ποιος είναι ο προϋπολογισμός
O προϋπολογισμός για την κατασκευή της υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου (flyover), που από το δεύτερο εξάμηνο του 2027 λέγεται ότι θα λύσει πολλά από τα κυκλοφοριακά προβλήματα της πόλης, ανέρχεται στα 462 εκατ. ευρώ.
Η κατασκευή της υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου (fly over) μήκους 13 χιλιομέτρων, αναμένεται να βελτιώσει, σύμφωνα με τους ειδικούς, σημαντικά τις κυκλοφοριακές συνθήκες της Θεσσαλονίκης. Στο έργο, περιλαμβάνονται εννέα ανισόπεδοι κόμβοι, οκτώ νέες γέφυρες και τρεις νέες σήραγγες.
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Μπείτε στην παρέα μας στο instagram
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook
Εγγραφείτε στο κανάλι του metrosport.gr και του Metropolis 95.5 στο youtube