«Θέλω να είναι γεμάτο το γήπεδο με τον ΠΑΟΚ του Λουτσέσκου»

«Θέλω να είναι γεμάτο το γήπεδο με τον ΠΑΟΚ     του Λουτσέσκου»

Ο Κρίστι Ντούλκα αναφέρθηκε με τα καλύτερα λόγια για τον ΠΑΟΚ και τον φίλο του Ραζβάν Λουτσέσκου.

 

«Είναι ένα πολύ καλό παιχνίδι με μια ομάδα που έχει πολλούς καλούς παίκτες και προπονητή τον Ραζβάν Λουτσέσκου που έγραψε ιστορία στην Ελλάδα. Τον ξέρω προσωπικά, μιλάμε πολύ και εκτός αυτού είναι και ένας πολύ καλός προπονητής. Θα ήθελα να είναι γεμάτο το γήπεδο » είπε ο Κρίστι Ντούλκα που δεν έκρυψε και την αγάπη του για την Κλουζ.

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ