Ο ποδοσφαιρικός Αρης έχει βυθιστεί σε μία τεράστια αγωνιστική κρίση από την οποία θα επιχειρήσει να βγει με την πρόσληψη νέου προπονητή. Θεωρητικά κάθε αλλαγή προπονητή λειτουργεί ευεργετικά για την ομάδα.
Σε κάθε περίπτωση, ο Γερμανός Ενινγκ που δεν έχει βαρύ βιογραφικό, αν τελικώς επιλεγεί θα πάρει μεγάλο φορτίο στις πλάτες του. Καθώς οι στόχοι του Αρη παραμένουν οι ίδιοι:η έξοδος και πάλι στην Ευρώπη και πορεία μέχρι τον τελικό του Κυπέλλου. Μπορεί να τους πετύχουν οι “κιτρινόμαυροι” με το ρόστερ που διαθέτουν; Θα το επαναλάβω ότι μπορεί να μην είναι το καλύτερο τής κατηγορίας, αλλά είναι ικανό να ρίξει πολλές ομάδες στο καναβάτσο.
Διαθέτει παίκτες που έχουν ταλέντο και εμπειρία, αλλά θα πρέπει κάποιος να αξιοποιήσει τα προσόντα τους στον μέγιστο βαθμό. Υπάρχουν αδυναμίες; Σαφώς, αλλά είναι διαχειρίσιμες από έναν προπονητή που έχει ικανότητες και εμπειρία. Το πρώτο ζητούμενο για τον Αρη είναι να μαζέψει όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς μέχρι τη μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου, γιατί πάντα υπάρχει η ελπίδα να βρει ο κ. Καρυπίδης μπάτζετ και να ενισχύσει την ομάδα. Παρότι γκρινιάζει για τον χαμηλό αριθμό εισιτηρίων διαρκείας που έχουν πουληθεί. Μέχρι τότε όμως απλώς και μόνο η πρόσληψη ενός προπονητή δεν είναι αρκετή για να κάνει αγωνιστική επανεκκίνηση η ομάδα. Χρειάζεται να έχει πλήρες επιτελείο συνεργατών στο αγωνιστικό τμήμα και οι επιθυμίες του για θέματα οργάνωσης τού ποδοσφαιρικού τμήματος να γίνονται πράξη άμεσα.
Ο Θόδωρος Καρυπίδης το περασμένο καλοκαίρι έδωσε μπάτζετ και ελευθερία στον Ντίνο Διαμαντόπουλο για να χτίσει μία αξιόπιστη αγωνιστικά ομάδα. Ο πρώην Τεχνικός διευθυντής αστόχησε στις επιλογές του, γι’ αυτό άλλωστε και βρίσκεται εκτός Αρη. Ο κ. Καρυπίδης, όπως όλοι οι διοικητικοί ηγέτες, χρεώνεται αυτή την αποτυχία. Καλώς ή κακώς αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα του ποδοσφαίρου. Για τον Αρη όμως υπάρχουν περιθώρια για να σώσει την παρτίδα. Και μπορεί και έχει τον χρόνο να γυρίσει τα πράγματα.
focus
Η Τροχαία Θεσσαλονίκης βεβαίωσε συνολικά 1.661 παραβάσεις για αντικανονική στάθμευση σε πεζοδρόμια, πλατείες, λεωφορειολωρίδες, θέσεις στάθμευσης αναπήρων κ.ά. σε διάστημα 15 ημερών τον Σεπτέμβριο! Το ερώτημα είναι αυτονόητο: αυξήθηκε η παραβατικότητα ή κάποιοι στο παρελθόν δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους;
*Από την έντυπη έκδοση της Metrosport (9/10)