Στο παιχνίδι με την ΑΕΛ θα εκτίσει την ποινή του ο Κρέσπο

Στο παιχνίδι με την ΑΕΛ θα εκτίσει την ποινή του ο Κρέσπο

Όπως ανακοίνωσε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ο Κρέσπο θα εκτίσει την ποινή του στο ματς εντός έδρας με την Λάρισα την μεθεπόμενη αγωνιστική.

 

Ο Χοσέ Κρέσπο στο παιχνίδι με την ΑΕΚ συμπλήρωσε τέσσερις κίτρινες κάρτες και αποφασίστηκε να απουσίασει από το παιχνίδι με την ΑΕΛ.

 

Αναλυτικά όσα ανέφερε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ:

 

«Ο Χοσέ Άνχελ Κρέσπο συμπλήρωσε τέσσερις κίτρινες κάρτες και θα εκτίσει την ποινή του στην αναμέτρηση με την Λάρισα».

 

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ