Στο νοσοκομείο ο Ισμαέλ Σίλβα, δεν πήγε στην Αυστρία με την Αχμάτ(pic)

Στο νοσοκομείο ο Ισμαέλ Σίλβα, δεν πήγε στην Αυστρία με την Αχμάτ(pic)

Το σίριαλ με την περίπτωση του Ισμαέλ Σίλβα συνεχίζεται καθώς ο ποδοσφαιριστής δεν τα έχει βρει με τον ΠΑΟΚ για την μετακόμισή του στη Θεσσαλονίκη.

 

Ο Βραζιλιάνος μέσος βρίσκεται στην πατρίδα του και έκανε επέμβαση στους αδένες και θα ενταχθεί στην προετοιμασία της Αχμάτ αργότερα.

 

Ο ντόρος στην όλη υπόθεση προήλθε από μια φωτογραφία που ανέβασε στο Instagram ο ίδιος ο παίκτης που τον δείχνει στο νοσοκομείο.

 

Δείτε το ποστ:

 

 

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ