Σάστρε: «Ο ΠΑΟΚ θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου»
Ο κύκλος του Γιόαν Σάστρε στον ΠΑΟΚ ολοκληρώθηκε και επίσημα, με τον Ισπανό δεξιό οπισθοφύλακα να αποχαιρετά το σύλλογο ευχαριστώντας τόσο τους συμπαίκτες και τους προπονητές του όσο και όλους τους υπόλοιπους ανθρώπους του συλλόγου και τους «ασπρόμαυρους» οπαδούς.
Μετά από 4μιση γεμάτα χρόνια στη Θεσσαλονίκη, το συμβόλαιο του 29χρονου παίκτη έληξε χωρίς να υπάρξουν εξελίξεις στο θέμα της ανανέωσης αφού ο ίδιος δεν πήρε αρκετό χρόνο συμμετοχής τις τελευταίες σεζόν, με αποτέλεσμα η θητεία του στον Δικέφαλο του Βορρά να ολοκληρωθεί και επίσημα.
Έτσι, ο Γιόαν Σάστρε αποφάσισε να αποχαιρετίσει τον σύλλογο ευχαριστώντας τους συμπαίκτες του, όλους τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάστηκε στην Ελλάδα αλλά και τους οπαδούς της ομάδας, με μερικά συγκινητικά λόγια στους προσωπικούς του λογαριασμούς στα social media:
«Το μόνο που μπορώ να πω είναι: ευχαριστώ.
Ύστερα από τέσσεραμισι χρόνια, έφτασε η στιγμή να κλείσει ένα πολύ ξεχωριστό κεφάλαιο της ζωής μου.
Θέλω να ευχαριστήσω τον ΠΑΟΚ που μου έδωσε την ευκαιρία να εξελιχθώ, τόσο μέσα όσο και έξω από το γήπεδο. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές μου και όλους τους ανθρώπους του συλλόγου.
Πάνω απ' όλα όμως, ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φιλάθλους για την αμέριστη στήριξη και την αγάπη που μου δείξατε σε όλη αυτή τη διαδρομή.
Πάντα προσπαθούσα, τόσο μέσα όσο και έξω από το γήπεδο, να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό και να ανταποδίδω την αγάπη που μου χαρίσατε. Ελπίζω έτσι να με θυμάστε.
Φεύγω με την καρδιά μου γεμάτη αναμνήσεις και περήφανος που φόρεσα αυτή τη φανέλα. Ο ΠΑΟΚ θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου».