Μέχρι τον Μάρτη του 2017 θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα στο σιδηροδρομικό δίκτυο, από την Τιθορέα μέχρι το Λιανοκλάδι κι έτσι η σιδηροδρομική σύνδεση μέχρι τη Λαμία, τη Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη, θα μειωθεί χρονικά κατά μισή ώρα. Από τον Ιούνιο του 2017 θα δοθεί σε κυκλοφορία, αφού προηγούμενα, για τρεις μήνες, θα γίνουν οι απαραίτητες δοκιμές στο σύνολο των εγκαταστάσεων.
Αυτά προέκυψαν κατά τη διάρκεια της σημερινής ενημέρωσης του υπουργού Υποδομών, Χρήστου Σπίρτζη, που επισκέφθηκε το κεντρικό εργοτάξιο της ΕΡΓΟΣΕ στο Λιανοκλάδι.
«Μετά από πάρα πολλές δεκαετίες, το συνολικό έργο ολοκληρώνει την σιδηροδρομική ΠΑΘΕ. Με την ολοκλήρωση του μειώνεται κατά 1 ώρα, τουλάχιστον, η απόσταση της Αθήνας από τη Θεσσαλονίκη» είπε ο κ. Σπίρτζης, τονίζοντας παράλληλα ότι «μένουν μόνο δύο τμήματα του έργου. Το ένα, Τιθορέα –Λιανοκλάδι, θα είναι έτοιμο τον Μάρτιο του 2017 και θα δοθεί σε κυκλοφορία τον Ιούνιο του 2017, με τις δοκιμές που πρέπει να γίνουν και το δεύτερο τμήμα, Λιανοκλάδι- Δομοκός, θα είναι έτοιμο στο τέλος του 2017 και θα δοθεί σε κυκλοφορία τον Μάρτη του 2018, μετά τους απαιτούμενους ελέγχους».
Ο Χρ. Σπίρτζης ενημερώθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ, Αθανάσιο Βούρδα, για την εξέλιξη των έργων, σημείο προς σημείο και μετά την ενημέρωση, σημείωσε: «Δεν είναι μόνο ότι αναβαθμίζονται οι σιδηροδρομικές υποδομές της χώρας, δεν είναι μόνο ότι τα λιμάνια της χώρας, που θα συνδέονται όλα με τον σιδηρόδρομο, μπορούν πλέον να παίξουν το δικό τους ξεχωριστό ρόλο, είναι ότι αναβαθμίζεται και η γεωπολιτική θέση της χώρας με τους “δρόμους του μεταξιού” είτε με τις μεταφορές και τη δυνατότητα που μας δίδει η διάνοιξη της διώρυγας του Σουέζ, είτε με τις σιδηροδρομικές υποδομές, που από τα βάθη της Ασίας φτάνουν στη Μαύρη Θάλασσα και στην Κωσταντινούπολη. Η χώρα μας αποκτά μία νέα σημασία για το διεθνές εμπόριο και τις μεταφορές την Κεντρική Ευρώπη».