Ο ΠΑΟΚ πάει προηγούμενος στα αποδυτήρια χάρη στην εύστοχη εκτέλεση πέναλτι του Σβαμπ. Ο Ντεσπόντοφ πάτησε στην περιοχή μετά από ωραία μπαλιά του Κωνσταντέλια, ο Κίτσος τον γκρέμισε και ο Ευαγγέλου έδειξε αμέσως την άσπρη βούλα. Ο Σβαμπ ανέλαβε την εκτέλεση και δεν λάθεψε, βάζοντας μπροστά στο σκορ τον Δικέφαλο κόντρα στον Βόλο. Μάλιστα, ο Αυστριακός μετά την επίτευξη του τέρματος πήγε προς τον πάγκο και πανηγύρισε μαζί με τους υπόλοιπους συμπαίκτες του. {@context:http://schema.org,@type:VideoObject,name:ΠΑΟΚ - Βόλος ΝΠΣ | 1-0, ευστοχεί από την άσπρη βούλα ο Σβαμπ,description:ΠΑΟΚ - Βόλος ΝΠΣ | 1-0, ευστοχεί από την άσπρη βούλα ο Σβαμπ,thumbnailUrl:https://imageservicethumbs.glomex.com/dC1icnltcWgyYzByMHgvMjAyMy8xMi8wNy8xOC8wMl80N182NTcyMDhjNzZlNDE1LmpwZw==/profile:player-960x540,duration:PT1M6S,uploadDate:2023-12-07T18:02:29.000Z,embedUrl:https://player.glomex.com/integration/1/iframe-player.html?integrationId=4059a11hkc4i7y51&playlistId=v-cxiaqwighnoh,provider:{@type:Organization,name:glomex GmbH,logo:{@type:ImageObject,url:https://player.glomex.com/logo_v@2x.png,width:136,height:146}},regionsAllowed:GR} Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news Μπείτε στην παρέα μας στο instagram Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook