«Prep Talk» ονομάζεται το νέο σποτ της Heineken για το Τσάμπιονς Λιγκ και είναι εμπνευσμένη από τους λόγους που απευθύνουν οι προπονητές στους ποδοσφαιριστές τους, λίγο πριν την έναρξη του αγώνα.
Κεντρικό πρόσωπο της διαφήμισης, ποιος άλλος; Ένας προπονητής που κέρδισε δύο φορές στην καριέρα του το Τσάμπιονς Λιγκ. Ο Ζοσέ Μουρίνιο.
Το νέο σπότ έρχεται ανήμερα της έναρξης του Τσάμπιονς Λιγκ της σεζόν 2016 – 2017 και παρουσιάζει τον «Special One» να απευθύνει ένα παθιασμένο και εμψυχωτικό λόγο προς τους φίλους του ποδοσφαίρου ανά τον πλανήτη, καλώντας τους να προετοιμαστούν για τις μεγάλες ποδοσφαιρικές βραδιές, ανεξάρτητα του τι κάνουν ή που βρίσκονται.
Η νέα διαφήμιση σηματοδοτεί τον ενδέκατο χρόνο συνεργασίας μεταξύ της διάσημης μπίρας και του Τσάμπιονς Λιγκ και τη σκηνοθεσία της ανέλαβε ο πολυβραβευμένος σκηνοθέτης Γκάι Ρίτσι.
«Καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας μου στο Τσάμπιονς Λιγκ, η Heineken βρίσκεται… δίπλα μου, εκεί έξω από την πλάγια γραμμή του γηπέδου. Μ’ αρέσουν όλα όσα πρεσβεύει η μάρκα – και ειδικά η στάση της σε σχέση με την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ. Το γύρισμα του διαφημιστικού «Prep Talk» ήταν μια νέα, ιδιαίτερα ευχάριστη, εμπειρία. Ο Γκάι Ρίτσι είναι ένας καταπληκτικός «προπονητής» και σίγουρα πήρε από εμένα, ό,τι καλύτερο είχα να δώσω», σχολίασε ο προπονητής των «Κόκκινων Διαβόλων».
Δείτε τη διαφήμιση :