Αθερίδης για τον αλκοολισμό: «Έπινα 23 ώρες και μία κοιμόμουν»
Καλεσμένος στην εκπομπή «Στούντιο 4» της ΕΡΤ ήταν το απόγευμα της Τετάρτης ο Θόδωρος Αθερίδης.
Ο γνωστός ηθοποιός συγκλόνισε για τα όσα είπε για τη μάχη που έδωσε με τον αλκοολισμό και την προσπάθεια που έκανε για να απεξαρτηθεί.
Συγκεκριμένα, ο ηθοποιός θυμήθηκε πως το 1999, 23 ώρες το 24ωρο
κατανάλωνε αλκοόλ, ενώ κοιμόταν μόλις μία ώρα.
Παράλληλα, εκμυστηρεύτηκε πως, όταν έγινε ο σεισμός εκείνης της χρονιάς, είχε θεωρήσει ότι τον είχε προκαλέσει εκείνος.
«Έχω κάνει πολλά πράγματα στη ζωή μου που μένω με το στόμα ανοιχτό
και εγώ ο ίδιος.
Όπως αυτό, το παιδί, το αλκοόλ. Και πώς μπήκα και πώς βγήκα.
Με όλα έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό. Τις περισσότερες φορές γίνεται για λόγους αυτοθεραπείας.
Στο αλκοόλ πηγαίνεις από το άγχος.
Στην κοκαΐνη πηγαίνεις από την κατάθλιψη, στην ηρωίνη πηγαίνεις από το
τραύμα, από τον πόνο.
Ο οργανισμός σου ζητάει τη θεραπεία του».
Δείτε το σχετικό απόσπασμα μετά το 20:50:
«Σε κινητοποιεί η απελπισία»
Στη συνέχεια της συνέντευξής του ο Θόδωρος Αθερίδης γύρισε το χρόνο πίσω και συγκεκριμένα στο 1999, αποκαλύπτοντας ότι τότε κινδύνευσε να πεθάνει.
«Η απελπισία σε κινητοποιεί. Αν πατήσεις τον πάτο και σπρώξεις με όλη σου τη δύναμη, μπορεί να έρθει και η άνωση.
Τη μέρα που κατάλαβα ότι θα πεθάνω, ήταν Αύγουστος του 1999. Δεν κοιμόμουν καθόλου.
Κοιμόμουν μία ώρα και έπινα 23. Στις 7 Σεπτεμβρίου είναι η πρώτη μέρα που δεν ήπια.
Στις 7 ξύπνησα χωρίς να πονάω. Έγινε ο σεισμός.
Ήταν η πρώτη φορά που μέχρι τις 3 το μεσημέρι δεν είχα πιει.
Και επειδή βλέπω σύμβολα παντού, νόμιζα ότι ο σεισμός αντικατόπτριζε αυτό που συνέβαινε μέσα μου. Πίστευα ότι εγώ τον δημιούργησα. Ήμουν σίγουρος».