Η ιστορία έγραψε την πρώτη ήττα. Σε δύο-τρεις ημέρες ελάχιστοι θα θυμούνται ότι ήταν προϊόν… στραβοκλωτσιάς. Ούτε ο Αρης έχει την πολυτέλεια να σταθεί στον τρόπο, είναι προτιμότερο (γι’ αυτόν) να κοιτάξει αυτά που δεν έκανε. Είναι πολλά. Με βασικότερο ότι ουδέποτε απέδειξε τη φιλοσοφία που πρέπει να τον χαρακτηρίζει. Το κυριαρχικό ποδόσφαιρο έμεινε στη Θεσσαλονίκη, η ομάδα που ανάγκασε κόσμο και κοσμάκη να ασχοληθεί μαζί της, επίσης.
Η σωστή κυκλοφορία της μπάλας με τη συνοδεία επιθετικής ανάπτυξης, σπανίως υπήρξαν. Οι κάθετες κινήσεις, η δημιουργία του Ματίγια και το off ball παιχνίδι από τους ακραίους για τη δημιουργία χώρων, επίσης απουσίασαν. Κυριάρχησαν τα λάθη, η απώλεια σκέψης, καθαρού μυαλού. Ο Αρης έπαιζε λες και κυνηγάει το σκορ πολύ νωρίτερα του τέρματος του αντιπάλου. Το δε γκολ του ΠΑΣ Γιάννινα ξεκίνησε από την ανεπιτυχή προσπάθεια του Ματέο Γκαρσία να κάνει επίδειξη της τεχνικής κατάρτισής του, κατευθυνόμενος από ποδοσφαιρική αφέλεια. Δύο-τρεις αξιόλογες φάσεις του ΠΑΣ προήλθαν από λάθη του Μπάσα.
Ο Άρης είχε γοητεύσει στους πρώτους αγώνες γιατί έκανε το όμορφο, το απλό, δεν κούραζε και δεν κουραζόταν. Με ξεκάθαρους ρόλους. Τώρα αναζητεί το εξεζητημένο, το highlight. Μοιραία βυθίζεται στον λάκκο που σκάβει με τα ίδια του τα χέρια. Έγινε πολλές φορές με τον Μπρούνο Γκάμα, τον Ντιγκινί, τον Ματέο Γκαρσία. Κυρίως ο Πορτογάλος, σε επίπεδο δημιουργίας και απειλής στον αντίπαλο, βρίσκεται σε limit down.
Ο Πάκο Ερέρα έδειχνε απελπισμένος στο δεύτερο ημίχρονο. Σε κίνηση απελπισίας παρέπεμψαν οι τρεις μαζεμένες αλλαγές και μάλιστα με αρκετή καθυστέρηση, 15 λεπτά μετά το γκολ του ΠΑΣ Γιάννινα κι ενώ η ομάδα του αγκομαχούσε στο γήπεδο αρκετά λεπτά νωρίτερα με τα ατομικά λάθη να αποτελούν τις εστίες κινδύνου. Κυρίως όμως, είναι φανερό ότι ο Ισπανός θα πρέπει να βρει και Plan B καθώς η ομάδα του αρχίζει να «διαβάζεται» από τον αντίπαλο. Δεν είναι τυχαίο το ότι για δεύτερο διαδοχικό παιχνίδι ο Μπρούνο Γκάμα εμφανίζεται ελάχιστα στο γήπεδο.
*Από την έντυπη έκδοση της Metrosport (23/9/2018)