Αποθέωσε Λουτσέσκου ο Μελιόπουλος
Χαρούμενος που θα συναντήσει τον Ραζβάν Λουτσέσκου και πάλι, ο Δημήτρης Μελιόπουλος, ο οποίος δήλωσε αποφασισμένος να πετύχει τους στόχους του.
Αναλυτικά όσα είπε στο PAOK TV:
«H μεταγραφή μου στον ΠΑΟΚ είναι η επίτευξη ενός μεγάλου στόχου. Είναι η ανταμοιβή της δουλειάς που έκανα από την πρώτη μέρα που άρχισα το ποδόσφαιρο. Είναι τιμή που που βρίσκομαι σε μια από τις μεγαλύτερες ομάδες στην Ελλάδα.
Ο Λουτσέσκου είναι από τους καλύτερους προπονητές και έχουμε δει πως έχει αλλάξει ριζικά τον ΠΑΟΚ. Στόχος μου είναι να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος και να βελτιώνομαι ως ποδοσφαιριστής.
Ξέρω ότι θα δουλεύω καθημερινά με παίκτης υψηλής ποιότητας και αυτόματα θα έχω την ευκαιρία να γίνω καλύτερος ποδοσφαιριστής».