Τι ζητάει το τηλεοπτικό κοινό; Οι εκπομπές που χτυπάν... «κόκκινο»

Metrosport Team10 Σεπτεμβρίου 2020

Υποχώρηση στους πίνακες της τηλεθέασης σημείωσαν τα ψυχαγωγικά μαγκαζίνο της πρωινής ζώνης, τα οποία φλερτάρουν επικίνδυνα με την βάση του 10, λίγο πριν ανοίξουν τα σχολεία. Δεδομένου ότι τις δύο επόμενες εβδομάδες θα μπουν δύο ακόμη εκπομπές στο πρόγραμμα, είναι απορίας άξιον πώς θα μοιραστεί η πίτα φέτος.  

Κυρίαρχοι πάντως μέχρι στιγμής είναι όλοι όσοι επέλεξαν ενημερωτικό περιεχόμενο, δηλαδή η Ελεονώρα Μελέτη και οι «Αταίριαστοι», οι οποίοι δείχνουν μέχρι στιγμής να προηγούνται στην κούρσα. Αναλυτικά τα ποσοστά της πρωινής ζώνης χθες ήταν: «Το Πρωινό» 11,5% στο 18 – 54 και 11,2% στο γενικό σύνολο, Happy Day 11,5% στο 18 - 54 και 10,4% στο γενικό σύνολο, «Ωρα για Μελέτη» με 15,3% στο δυναμικό και 13% στο σύνολο, «Στη φωλιά των Κου Κου», με 12,3% στο δυναμικό και 9,7% στο σύνολο, «Αταίριαστοι» 13,6% στο δυναμικό και 22,7% στο σύνολο, «Love it» 10,2% στο δυναμικό και 9,7% στο σύνολο και «Αλήθειες με τη Ζήνα» 8,9% στο δυναμικό και 11,3% στο σύνολο.  

Η πρωινή ενημερωτική ζώνη έκρυβε μία ανατροπή, με το Mega να σκαρφαλώνει στην κορυφή και η «Κοινωνία ώρα Mega» να φτάνει το 15% στο δυναμικό κοινό και το 10,5% στο σύνολο. Ανοδος για το Γιώργο Παπαδάκη και το «Καλημέρα Ελλάδα» με 14,3% στο δυναμικό και το 18% στο σύνολο. Το «Σήμερα» υποχώρησε στο 10,1% στο δυναμικό ενώ στο σύνολο ξεπέρασε το 21%. Στο prime time εξαιρετικές επιδόσεις, και δικαιολογημένα, για το δεύτερο επεισόδιο του GNTM, το οποίο έφτασε σχεδόν το 30% στο δυναμικό κοινό και το 21% στο σύνολο. 

Διατηρεί υψηλά τα ποσοστά του το ριάλιτι «Big Brother», το οποίο σημείωσε 25% στο δυναμικό και 23% στο σύνολο. Οι «Οκτώ λέξεις» του Ανδρέα Γεωργίου σημείωσαν 12,1% στο δυναμικό και 19,1% στο σύνολο.

Προτείνουμε
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.