Μέσα στις επόμενες ημέρες με πιθανότερη ημερομηνία τη 15η Απριλίου αναμένεται να βγει στον «αέρα» από τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) ο πολυαναμενόμενος διεθνής διαγωνισμός για την ανάθεση του συγκοινωνιακού έργου στον νομό Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο σχεδιασμός περιλαμβάνει και τη συμμετοχή ιδιωτών, οι οποίοι θα αναλάβουν τη διαχείριση δεκάδων γραμμών για περίοδο 10+1 έτη και η πρώτη διαβούλευση θα ξεκινήσει τις επόμενες ημέρες.
Ανατροπή δεδομένων λόγω του Μετρό
Η επικείμενη λειτουργία του Μετρό από τα τέλη Νοεμβρίου πρόκειται, φυσικά, να αλλάξει δραστικά το τοπίο στις αστικές συγκοινωνίες της πόλης και τα νέα δεδομένα αναμένεται να συμπεριληφθούν στο σχέδιο αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών που συντάσσει ο ΟΣΕΘ.
Τερματικοί σταθμοί θα καταστούν συγκοινωνιακοί κόμβοι για τη σύνδεση μετρό και λεωφορείων.
Στη Νέα Ελβετία θα καταλήγουν τουλάχιστον 11 τροφοδοτικές γραμμές του ΟΑΣΘ και ιδιωτών παρόχων και στη συνέχεια θα υπάρχει σύνδεση με το Μετρό.
Τι αλλάζει στο κέντρο της πόλης
Όσο για τους κεντρικούς άξονες της Θεσσαλονίκης από όπου θα περνά το Μετρό; Οι σημαντικότερες τροποποιήσεις αφορούν την Εγνατία οδό από όπου θα περνά το Μετρό.
Συγκεκριμένα, προβλέπεται δραστικός περιορισμός διέλευσης πολλών γραμμών στον συγκεκριμένο άξονα.
Επιπλέον, γραμμές κορμού όπως το 14 της Τούμπας, το 3 που διασχίζει σχεδόν όλη την πόλη ή αυτή του αεροδρομίου θα παραμείνουν ως έχουν και θα πραγματοποιούν το έργο με καλύτερες συχνότητες.