Σίτσας: «Είναι πετσί Αρειανός, μου κάνει το κλικ ο Μπαγκαλιάνης»

Metrosport Team09 Ιουλίου 2020

Ο Δημήτρης Σίτσας αναφέρθηκε στην παρουσία του Πέτρου Μπαγκαγιάννη και την αξιοποίηση των νεαρών παικτών του Άρη.

Μιλώντας στο Metropolis 95,5 FM και την εκπομπή «Τρίτο Ημίχρονο», ο Δημήτρης Σίτσας αναφέρθηκε αρχικά στην εικόνα που είχε σχηματίσει για τον Πέτρο Μπαγκαλιάνη από την κοινή παρουσία τους στις Ακαδημίες του Άρη: «Είναι ένα παιδί που εδώ και πολλά χρόνια είναι στις Ακαδημίες του Άρη. Είναι… πετσί που λένε οι Αρειανοί. Το πρόλαβα την τελευταία χρονιά μου στον Άρη. Από τα 10 πρέπει να είναι. Τον πρόλαβα στους 2000 γεννηθεντες, τον ανέβασα από τότε γιατί μου έκανε κλικ. Πολύ διορατικός παίκτης με καλή ποδοσφαιρική αντίληψη. Καλό άλμα και πάθος που το βγάζει συνέχεια, είτε παίζει στην Κ19 που είδα αρκετά ματς, είτε στην πρώτη ομάδα».

Για το αν κέρδισε μια θέση στο πλάνο της νέας σεζόν ο Μπαγκαλιάνης:

«Αυτό θα φανεί την επόμενη χρονιά. Εμένα με εξέπληξε ο πανηγυρισμός του και δείχνει την ωριμότητα του χαρακτήρα του επειδή τον ξέρω. Σκοράρει πρώτη φορά σ’ αυτό το επίπεδο και κόντρα στον Ολυμπιακό, αλλά είχε ώριμο πανηγυρισμό με καλή σκέψη. Αν ήμουν στη θέση να πω ότι δεν ήταν κατ’ ανάγκη η χρησιμοποίησή του, αλλά μια προσέγγιση γενικότερης χρησιμοποίησης παιδιών από τις ακαδημίες, θα έλεγα, ναι μπορούσαμε να έχουμε αυτό σαν πλάνο.

Ο Μπακούτσης για παράδειγμα είναι 8αρι «box to box» που «πατάει» περιοχή. Είναι κάτι που δεν το βρίσκεις τόσο εύκολα σε μοντέρνα οκτάρια και στο εξωτερικό. Δεν έπαιξε στη θέση του. Ξέρω τα χαρακτηριστικά και των δυο. Αν είναι μέσα στις 18 πρώτες λύσεις, θα πω ναι. Αν τους δούμε 27-28 και είναι οι δύο τελευταίοι, θα δούμε πεπραγμένα του παρελθόντος με παιδιά που φεύγουν και βρίσκουν λύσεις στο εξωτερικό. Παιδιά του Άρη με 2-3 επαφές υπογράφουν στο εξωτερικό κι αυτό είναι λυπηρό. Τώρα είναι η ευκαιρία και πρέπει να αξιοποιηθούν. Υπάρχουν κι άλλα παιδιά.

Είχε κάτι παραπάνω ο Ρέτσος και πήρε μεταγραφή στο εξωτερικό; Ο Ολυμπιακός στηρίζει και χρησιμοποιεί νεαρούς και τους προβάρει, τους δουλεύει στα μειονεκτήματά τους για να φτάσουν σε τοπ επίπεδο κι αν είναι ποδοσφαιρικά ποιοτικός ο παίκτης θα τη βγάλει στο γήπεδο. Το μάρκετινγκ του Ολυμπιακού έτσι δουλεύει για να ανεβάσει την αξία του παίκτη. Που είναι το κακό να στηρίξουμε τέτοια παιδιά; Θέλει όμως αποφάσεις και ριζικές, διοίκησης και προπονητή».

Προτείνουμε
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.