Νέα κατραπακιά στους Τούρκους -Το τουρκικό αεροσκάφος MMU (TFX) ήταν πρόγραμμα «αέρας κοπανιστός»

Metrosport Team14 Οκτωβρίου 2021

Πλησιάζει η στιγμή που η δύση θα "τραβήξει την πρίζα" στην τουρκική αμυντική βιομηχανία για τα δικά της πρωτίστως τεράστια συμφέροντα.

Συνέχεια στο “σανό” που τάιζε και συνεχίζει να ταίζει το ερντογανικό καθεστώς τους Τούρκους πολίτες θα δώσουμε σήμερα, από ειδικούς που αποκαλύπτουν ότι το περιβόητο πρόγραμμα του τουρκικού μαχητικού αεροσκάφους MMU, δεν είναι τίποτα άλλο από “φούμαρα” του Τούρκου προέδρου.

“Η έναρξη της παραγωγής του δικού μας μαχητικού αεροσκάφους (MMU), είναι προγραμματισμένη για το 2023, και θα είναι η καλύτερη απάντηση σε εκείνους που δεν θέλουν να παραδώσουν στην Τουρκία το F-35", είχε αναφέρει με στόμφο ο Τούρκος πρόεδρος.

Ο Ερντογάν είχε τονίσει πριν μερικούς μήνες ότι στο άμεσο μέλλον η τουρκική Πολεμική Αεροπορία θα παραλάβει νέους πυραύλους αέρος-αέρος Bozdoğan καθώς και το πρώτο τουρκικό αεροπλανοφόρο.
Οι Τούρκοι ανώτατοι αξιωματικής της πολεμικής αεροπορίας, οι οποίοι σύμφωνα με τουρκικές δημοσιογραφικές πηγές, έχουν ενοχληθεί σφόδρα με την παραλαβή των RAFALE και την προοπτική παραλαβής F-35 από την ελληνική πολεμική αεροπορία, γνωρίζουν πολύ καλά ότι δεν πρόκειται ποτέ να αναπτυχθεί και να κατασκευστεί το περιβόητο τουρκικό υπερμαχητικό MMU.

Για τους Τούρκους πασάδες, είναι προφανές ότι το MMU είναι ένα πρόγραμμα επιστημονικής φαντασίας, χωρίς σύνδεση με την πραγματικότητα.

Δύο είναι οι λόγοι που καθιστούν προφανές αυτό το γεγονός:


1) Τα σχεδιαζόμενο μόνο στα χαρτιά τουρκικό υπερμαχητικό δεν διαθέτει κινητήρα. Όλα τα σύγχρονα μαχητικά αεροσκάφη είναι “χτισμένα” γύρω από κινητήρες. Αναπτύσσονται ταυτόχρονα ή βασίζονται σε υπάρχων κινητήρες. Δεν υπάρχει περίπτωση να κατασκευστεί μαχητικό και να ενσωματωθεί ο κινητήρας αργότερα, καθώς αυτό θα άλλαζε εντελώς την αεροδυναμική του αεροσκάφους και τη συνολική του απόδοση.
Μη έχοντας έτοιμο κινητήρα η τουρκική βιομηχανία, αποδεικνύεται ότι αυτό αεροσκάφος δεν είναι καν προγραμματισμένο για τα επόμενα αρκετά χρόνια.

2) Δεν υπάρχει συγκεκριμένη παραγγελία από την τουρκική πολεμική αεροπορία ή οποιονδήποτε άλλη πολεμική αεροπορία, που να δείχνει συμβόλαια με ρήτρες για την κατασκευή του.
Η έλλειψη συγκεκριμένης παραγγελίας καθιστά αδύνατη την καταμέτρηση του κόστους, καθώς το πάγιο κόστος αφορά άγνωστες παραμέτρους. Επομένως, το αεροσκάφος δεν έχει τιμή και δεν μπορεί να διατεθεί στο εμπόριο, ακόμη και στην τουρκική πολεμική αεροπορία (TAF).

Φυσικά, πολλοί εντός Τουρκίας οι οποίοι δεν έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις, πιστεύουν την προπαγάνδα Ερντογάν, πως ότι ό, τι κατασκευάζεται στην Τουρκία δεν έχει κόστος, καθώς τα χρήματα παραμένουν στη χώρα.

Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούν να ξεχωρίσουν την τουρκική οικονομία με το τουρκικό κράτος, το οποίο έχει δημοσιονομικούς περιορισμούς.

Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι ένα μαχητικό αεροσκάφος με άγνωστο κόστος δεν μπορεί να κατασκευαστεί και στην συνέχεια να πωληθεί. Αυτοί οι παραπάνω παράγοντες καθιστούν το MMU ένα κατά φαντασίαν πρόγραμμα, το οποίο δεν μπορεί να προσελκύσει νόμιμα κεφάλαια και χορηγούς, παρά μόνο να “ξεπλύνει” χρήμα της οικογενείας του Τούρκου προέδρου.

Μπορούμε να φανταστούμε τον πόνο και την θλίψη των Τούρκων πολιτών όταν αντιληφθούν τη θλιβερή αλήθεια, για τα πολλά περιβόητα προγράμματα της τουρκική αμυντικής βιομηχανίας, η οποία για να είμαστε δίκαιοι, όντως έχει κάνει μεγάλα βήματα, με “ξένη βοήθεια” όμως, αφού εισάγει πολλά εξαρτήματα και συστήματα από χώρες της δύσης.

Δεν γνωρίζουμε τι θα γίνει ότι η δύση αποσύρει αυτήν την δυνατότητα, όπως γίνεται τώρα με τα εμπάργκο, για αυτό και ο Ερντογάν ζήτησε βοήθεια από ,τον Πούτιν, ο οποίος φυσικά και και δεν πρόκειται να του δώσει κρίσιμη τεχνολογία της δικής του αμυντικής βιομηχανίας.

Η τουρκική αμυντική βιομηχανία ενοχλεί τις ΗΠΑ, την Ρωσία, την Κίνα και άλλες χώρες της ΕΕ, αφού η παγκόσμια "πίτα" είναι χωρισμένη και δεν περισσεύει κανένα κομμάτι για την Άγκυρα.

Πηγή: enoplos.gr
Προτείνουμε
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.