Δύο παίκτες σε κάθε θέση για το «νέο» Άρη

Μάνος Χατζάκης29 Μαρτίου 2020

Ούτε κορωνοϊός, ούτε απαγόρευση μεταγραφών. Το ευρύτερο πλαίσιο λειτουργίας της ΠΑΕ Άρης δεν είναι και το καλύτερο δυνατό, ωστόσο οι μεταγραφικές μηχανές αναζήτησης δουλεύουν σε φουλ ρυθμούς, σαν να μη συμβαίνει... τίποτα τριγύρω. Στην Αλκμήνης συνεχίζουν “να προσέχουν για να έχουν” και ήδη η πρώτη φάση αξιολόγησης ποδοσφαιριστών φαίνεται πως έχει προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό.

Οι υπεύθυνοι του μεταγραφικού σχεδιασμού εκμεταλλεύονται κάθε δευτερόλεπτο της καραντίνας, παρακολουθώντας αθλητές, οι οποίοι αγωνίζονται σε διάφορα Πρωταθλήματα. Κάποιες περιπτώσεις έχουν ξεχωρίσει από τώρα, μπαίνοντας στη σχετική λίστα, η οποία αριθμεί αρκετά πρόσωπα. 

Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι Θεσσαλονικείς άνοιξαν κύκλο επαφών με την πλευρά των ποδοσφαιριστών, οι οποίοι ενδιαφέρουν, θέλοντας να προλειάνουν το έδαφος για πιθανή συνεργασία. 

Η αναστολή των αγωνιστικών υποχρεώσεων επηρεάζει, μεν, το ευρύτερο οικονομικό πλαίσιο της εταιρίας, ωστόσο η συγκεκριμένη παράμετρος έχει ληφθεί υπόψη από όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές. Επομένως, οι διαπραγματεύσεις δεν δείχνουν ότι θα “κολλήσουν” εξαιτίας της απουσίας αγώνων και κατ' επέκταση εσόδων.

Οι παίκτες, που εντοπίστηκαν, διαθέτουν προσιτό κασέ, είναι σε καλή ποδοσφαιρική ηλικία και έχει κριθεί ότι ταιριάζουν στο μοντέλο, που θα ακολουθήσουν, την επόμενη σεζόν, οι “κιτρινόμαυροι”. Μάλιστα, σε κάποιες θέσεις περιλαμβάνονται και δύο περιπτώσεις, καθώς το περσινό παράδειγμα της ανισορροπίας στις γραμμές προκάλεσε προβλήματα στο αγωνιστικό σκέλος. Πλέον, η στόχευση είναι ξεκάθαρη. Κάθε γραμμή θα έχει δύο επιλογές για τον προπονητή, ο οποίος δεν θα χρειαστεί να προχωρά σε αλχημείες, προκειμένου να καλύψει τυχόν κενά.

Παρά τις δυσκολίες, ο μεταγραφικός σχεδιασμός γίνεται από “καλά” χέρια με βασικό κριτήριο την υγεία επί οικονομικών και αγωνιστικών ζητημάτων. Εφόσον προχωρήσει απρόσκοπτα και χωρίς εξωτερικά... εμπόδια, τότε ο Αρης θα είναι ανταγωνιστικός και την ερχόμενη αγωνιστική σεζόν.

Προτείνουμε
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.