Δήμος Ωραιοκάστρου: Αλμα στην ψηφιακή εποχή μέσω του «myKEPlive»

Δημήτρης Κανελλάκης27 Οκτωβρίου 2020

Άλμα στην ψηφιακή εποχή κάνει ο Δήμος Ωραιοκάστρου, με στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχει προς τους πολίτες.

Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, έπειτα από ενέργειες του αντιδημάρχου Ψηφιακής Πολιτικής και Νέας Γενιάς, Νικόλα Σαραμούρτση, ενέταξε τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Ωραιοκάστρου στο πρόγραμμα «myKEPlive», στην υπηρεσία εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης από τα ΚΕΠ.

«Πετύχαμε να εντάξουμε τα ΚΕΠ Ωραιοκάστρου στο πρόγραμμα «myKEPlive». Στο εξής παρέχεται η δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετούνται με προγραμματισμένη βιντεοκλήση από εκπαιδευμένο υπάλληλο των ΚΕΠ, υποβάλλοντας τις αιτήσεις ενδιαφέροντος τους από το σπίτι τους, χωρίς να έχουν την υποχρέωση φυσικής παρουσίας στα ΚΕΠ και να παραλαμβάνουν το τελικό προϊόν ηλεκτρονικά ή με συστημένη επιστολή», εξηγεί ο αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Νέας Γενιάς, Νικόλας Σαραμούρτσης.

«Ειδικά αυτή την περίοδο που διανύουμε, λόγω της πανδημίας Covid-19, πολλοί συνδημότες μας δεν μπορούν να μεταβούν στα ΚΕΠ για να εξυπηρετηθούν. Μέσω της ένταξης του Δήμου Ωραιοκάστρου στο πρόγραμμα myKEPlive οι δημότες μας μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται με ασφάλεια μένοντας σπίτι τους», προσθέτει ο κ. Σαραμούρτσης.

Η πλατφόρμα «myKEPlive» χρησιμοποιείται από περισσότερους από 50 Δήμους, διευκολύνει σημαντικά όσους πολίτες για οποιοδήποτε λόγο δυσκολεύονται να μεταβούν φυσικά στα ΚΕΠ, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας αισθητά τη γραφειοκρατία.

Μέσω της πλατφόρμας «myKEPlive» παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών:

1) Πληροφόρηση - Αίτηση

2) Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις

3) Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία

4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο.

Σημειώνεται ότι κατά τη χρήση της υπηρεσία «myKEPlive» δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.

Προτείνουμε
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.