«Χρυσή ευκαιρία» για τον Αρη, τα πλέι οφ

Βασίλης Μάστορας28 Ιουνίου 2020

Μετά τον οδυνηρό τρόπο που έχασε ο Αρης την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου, είναι δύσκολο να μαζέψει τα κομμάτια του για τη συνέχεια των πλέι οφ. Διαδικασία η οποία έχει αξία μόνο σε επίπεδο γοήτρου και τίποτε περισσότερο. 

Το καλό για τον Αρη είναι ότι η συνέχεια περιλαμβάνει έναν αγώνα ντέρμπι με τον αιώνιο αντίπαλο του, τον ΠΑΟΚ. Οπότε λογικό είναι να δημιουργούνται πρόσθετα αγωνιστικά κίνητρα, τα οποία δεν θα υπήρχαν στην περίπτωση που ο αντίπαλος του ήταν, για παράδειγμα, ο ΟΦΗ ή ο Παναθηναϊκός.

Να δεχτώ ότι ο Αρης θα πρέπει να δώσει ακόμη έναν αγώνα στον οποίο θα πρέπει να προστατεύσει την αξιοπρέπεια του καθώς το αποτέλεσμα του, αποτελεί ρυθμιστικός παράγοντας για την δεύτερη θέση.

Στην συνέχεια όμως λίγη αξία, πλην ίσως του αγώνα με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα, θα έχουν τα αποτελέσματα των υπολοίπων αγώνων των πλέι οφ. Οπότε αυτή είναι «χρυσή ευκαιρία» ο Ενινγκ να δοκιμάσει νεαρούς ποδοσφαιριστές, οι οποίοι προωθήθηκαν στην επαγγελματική ομάδα με στόχο να αποτελέσουν αγωνιστικές λύσεις. 

Οι αγώνες δεν θα έχουν βαθμολογικό ενδιαφέρον, οι αντίπαλοι το πιθανότερο είναι να κάνουν αγγαρεία, οπότε οι διψασμένοι για διάκριση νεαροί θα έχουν την ευκαιρία να δείξουν τι ψάρια πιάνουν. Αν αξίζουν θα μπορεί στο μέλλον ο Αρης να επενδύσει περισσότερα πάνω τους. Σ’ αντίθετη περίπτωση θα πάρει αποφάσεις οι οποίες θα φανούν χρήσιμες τόσο για τους νεαρούς ποδοσφαιριστές, όσο και για το ρόστερ της ομάδας. Απλά πράγματα τα οποία απλώς πρέπει να γίνουν πράξη. 

Γιατί το να υπάρχουν νεαροί παίκτες οι οποίοι απλώς… «ζεσταίνουν» τον πάγκο και δεν αποτελούν λύσεις για την ενδεκάδα, ούτε έχουν σημαντικές ελπίδες να αποτελέσουν στο μέλλον, δεν αποτελεί συνθήκη υγείας στην ομάδα και καθυστερεί την προώθηση άλλων παικτών από τις υποδομές. Παίκτες ταλαντούχοι και υποψήφιοι να κάνουν καριέρα και ίσως στο μέλλον να αποτελέσουν «εργαλείο» ενίσχυσης του ταμείου της ΠΑΕ.

FOCUS

O “Thessaloniki flyover” θα είναι ο νέος Περιφερειακός της Θεσσαλονίκης και σύμφωνα με την υπόσχεση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Καραμανλή, «το έργο θα αρχίσει στις αρχές του 2022 και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 3-4 χρόνια»! Ας ελπίσουμε κατά τις εργασίες να μη βρεθούν αρχαία!

Προτείνουμε
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.