Η EA ποντάρει στο ποδόσφαιρο γυναικών για το FIFA 23

Metrosport Team31 Ιουλίου 2022

Έτοιμη να γράψει ιστορία είναι η EA Sports, η εταιρεία που κυκλοφορεί την δημοφιλή σειρά videogame, FIFA, αφού το FIFA 23 θα είναι το πρώτο ποδοσφαιρικό παιχνίδι που θα έχει γυναίκα στο εξώφυλλό του (όχι σε όλες τις εκδόσεις), αλλά και θα δίνει την επιλογή ο παίκτης να διαλέξει να παίξει αγώνα μέσα από μια γκάμα γυναικείων συλλόγων. Όλα αυτά μετά από- την όχι και τόσο επιτυχημένη- προσπάθεια της εταιρείας να εντάξει το γυναικείο ποδόσφαιρο στα videogame.

Πολύ χαμηλά σε δημοφιλία ήταν οι αγώνες μεταξύ γυναικείων ομάδων ποδοσφαίρου στο FIFA της περασμένης χρονιάς. Συγκεκριμένα, το παιχνίδι έδινε την επιλογή στον παίκτη, να διαλέξει να παίξει με Εθνικές ομάδες Γυναικών κάτι που πραγματοποίησε μόλις κάτι λιγότερο από το 4% του συνόλου των παικτών. Αυτό φανερώνεται από το πόσοι εκπληρώσαν το mission του παιχνιδιού «Παίξε έναν διεθνή αγώνα γυναικών» το οποίο κατάφερε το 3.6% των χρηστών Xbox, το 4.2% αυτών του Playstation και το 3.9% όσων παίξαν μέσω Steam, δίνοντας τον Μ.Ο. το 3.8% γεγονός που δείχνει πως η απόλυτη πλειοψηφία των παικτών δεν... ψήθηκε με το κόνσεπτ.

Η εισαγωγή του «γυναικείου στοιχείου» μέχρι στιγμής πέρα από τους από τις 17 Εθνικές ομάδες γυναικών που ήταν διαθέσιμες, περιοριζόταν μόνο στη δυνατότητα να φτιάξεις εκτός από άντρες ποδοσφαιριστές και γυναίκες.

Επιμένει η EA και γράφει ιστορία

Παρά το χαμηλό ποσοστό των παικτών που βρήκαν ενδιαφέρον το να παίξουν έστω έναν αγώνα με γυναικείες ομάδες, η EA δεν δείχνει πρόθυμη να παρατήσει το πρότζεκτ και «φουλάρει» για να το φτάσει σε ένα υψηλό επίπεδο. Για πρώτη φορά λοιπόν, το FIFA 23 θα περιέχει συλλόγους γυναικείου ποδοσφαίρου και μάλιστα έναν ικανοποιητικό αριθμό παρότι θα είναι μόνο από το αγγλικό και το γαλλικό πρωτάθλημα, ενώ η Σαμ Κερρ, παίκτρια της Τσέλσι, συμπρωταγωνιστεί με τον Κιλιάν Μπαπέ στο εξώφυλλο του παιχνιδιού στην «Ultimate» έκδοσή του και γίνεται η πρώτη φορά που γυναίκα καταφέρνει να βρεθεί στο εξώφυλλο ποδοσφαιρικού videogame.




Oι διαθέσιμες ομάδες που είναι ήδη επιβεβαιωμένο ότι θα βρίσκονται στο παιχνίδι είναι:

Από Αγγλία: Άρσεναλ, Άστον Βίλα, Μπράιτον, Τσέλσι, Έβερτον, Λέστερ, Λίβερπουλ, Μάντσεστερ Σίτι, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Ρέντινγκ, Τότεναμ, Γουέστ Χαμ

Από Γαλλία: Μπορντώ, Ντιζόν, Φλερί, Γκινγκάμπ, Λυών, Μονπελιέ, Παρί FC, Παρί Σεν-Ζερμέν, Ρεμς, Σεντ Ετιέν, Σουαγιώ.

Εκτός από τα κλαμπ, στο νέο FIFA, θα είναι διαθέσιμη και η ενότητα του Παγκοσμίου Κυπέλλου Γυναικών του 2023 που διοργανώνεται στην Ν. Ζηλανδία και την Αυστραλια, εκτός του παραδοσιακού mode του αντρικού Παγκοσμίου Κυπέλλου που εμφανίζεται σε κάθε χρονια Μουντιάλ, είτε ως ξεχωριστό videogame, είτε ώς κομμάτι του FIFA. Σε αυτήν, μπορεί ο παίκτης να διεκδικήσει το τρόπαιο του Μουντιάλ, επιλέγοντας μία ομάδα και παίζοντας κανονικά την φάση των ομίλων έως τον τελικό (αν φυσικά καταφέρει να κερδίσει τα παιχνίδια.)

Μένει να δούμε αν το πιο προχωρημένο εγχείρημα της EA με σκοπό να συστήσει το γυναικείο ποδόσφαιρο και σε ανθρώπους που έως τώρα δεν ασχολούνταν με αυτό, καταφέρει να «ψήσει» τους παίκτες να δώσουν μια ευκαιρία μέσω του παιχνιδιού σε έναν κομμάτι του ποδοσφαίρου που κατά τα άλλα ολοένα και περισσότερο «ανθίζει» στον πραγματικό κόσμο. 



Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook

Προτείνουμε
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.