Στο ερώτημα τι είναι περισσότερο επώδυνο για μία ομάδα, μία λάθος επιλογή στην πρόσληψη Τεχνικού διευθυντή ή να μείνει κενή η θέση σε μία ΠΑΕ, η απάντηση χωρίς πολύ σκέψη είναι καταφατική στο πρώτο μέρος της ερώτησης. Ακόμη κι όταν ο Τεχνικός διευθυντής αποδειχθεί αναποτελεσματικός σε κάθε περίπτωση φέρνει κάποιο αποτέλεσμα, ενώ στην δεύτερη περίπτωση το πιθανότερο είναι να υπάρχει μόνο μεγάλη ζημία.
Οι Τεχνικοί διευθυντές συνήθως μπαίνουν στο στόχαστρο για τις επιλογές τους, ίσως γιατί γίνεται γνωστή η μισή αλήθεια των πεπραγμένων τους. Δεν είναι αυταπόδεικτοι οι όροι με τους οποίους λειτούργησαν, τη «γραμμή» που τους έδωσε ο ιδιοκτήτης και οι λόγοι που πιθανόν να τους εκτροχίασαν από το αρχικό τους πλάνο. Σ’ όλα αυτά αν κάποιος προσθέσει και το γεγονός ότι συνήθως παίζουν τον ρόλο του αλεξικέραυνου για τη διοίκηση, επόμενο είναι να απορροφούν το μεγαλύτερο μέρος των αντιδράσεων σε κάθε αποτυχία.
Η παρουσία τους όμως στις ομάδες είναι αναγκαία στο σύγχρονο ποδόσφαιρο. Είναι ένα από τα βασικά κομμάτια χτισίματος της ομάδας.
Ο Θόδωρος Καρυπίδης, κατά παράβαση των κανόνων οργάνωσης μίας ποδοσφαιρικής ομάδας, από τη στιγμή που παραιτήθηκε ο Αγγελος Χαριστέας προτίμησε να μην καλύψει το κενό.
Το τι άλλαξε και φέτος αποφάσισε την πρόσληψη του Παλίκουτσα, το γνωρίζει μόνο ο ίδιος. Ο Τεχνικός διευθυντής δεν είναι ένα πρόσωπο που απλώς καλύπτει μία θέση στην ΠΑΕ. Είναι ο άνθρωπος «κλειδί» στη λειτουργία της, όταν βεβαίως έχει αρμοδιότητες και δεν κατέχει τη θέση απλώς για να εκτελεί τις εντολές της διοίκησης.
Ο Κροάτης έχει ένα καλό βιογραφικό. Εχει εμπειρίες από το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, καλή ποδοσφαιρική κουλτούρα και έχει μάθει τα πάντα για τον Αρη. Το ένα στοίχημα του θα είναι η επιλογή καλών ποδοσφαιριστών. Όπως ακριβώς τους περιέγραψε. Να είναι διψασμένοι για ποδόσφαιρο, να έχουν τον Αρη ως πρώτη επιλογή και οι απαιτήσεις τους να είναι μέσα στα όρια του μπάτζετ της ομάδας.
Το δεύτερο στοίχημα του Παλίκουτσα είναι οι διαπραγματεύσεις για τη λύση των συμβολαίων των ποδοσφαιριστών που έχουν κριθεί ότι δεν θα πρέπει να συνεχίσουν να βρίσκονται στο ρόστερ της ομάδας. Στοίχημα το οποίο το έχασε πανηγυρικά η ΠΑΕ Αρης τα προηγούμενα χρόνια και το πλήρωσε ακριβά. Αρα ο Κροάτης έχει ένα βουνό δουλειά μπροστά του. Ποιο είναι το ζητούμενο; Να του επιτραπεί να λειτουργήσει χωρίς… βαρίδια.
FOCUS
Ένα τσιγάρο δρόμος είναι η απόσταση Θεσσαλονίκη-Βέροια. Δεν ισχύει το ίδιο και για την απόσταση Θεσσαλονίκη-Καλαμάτα, αλλά έτσι και γίνει το deal τα χιλιόμετρα δεν θα σταθούν εμπόδιο. Εδώ το πάνε-έλα στις ΗΠΑ το έκανε «παιχνιδάκι» σ’ αυτό θα δειλιάσει;
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook