Σα να μην έφταναν οι εκκρεμότητες στον μεταγραφικό σχεδιασμό και δη η απουσία βασικών ποδοσφαιριστών από την προετοιμασία στην Ολλανδία, ήρθε να προστεθεί ένας επιπλέον πονοκέφαλος ενόψει της έναρξης των επίσημων αγωνιστικών υποχρεώσεων του Αρη για το Europa League. Ο τραυματισμός του Ντάνιελ Λάρσον (διάταση και οίδημα στον δεξιό γαστροκνήμιο) και οι εκτιμήσεις που έγιναν -και κάνουν λόγο- για απουσία τουλάχιστον 20 ημερών, είναι το νέο πρόβλημα που προέκυψε.
Ο Έλληνας προπονητής δεν έχει την πολυτέλεια του άπλετου χρόνου, καθώς στα δύο φιλικά (Αϊντχόφεν, Ατρόμητος) που έχει προγραμματίσει ο Αρης, μέχρι το πρώτο παιχνίδι με την ΑΕ Λεμεσού, οφείλει να μοντάρει το σχήμα που θα χρησιμοποιήσει. Ενα πρώτο δείγμα των σκέψεών του πάντως εξωτερίκευσε και εχθές, στην πρωινή προπόνηση του Αρη, που είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς ο Παντελίδης για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα έκανε… δοκιμαστικό τεστ στην ενδεκάδα που έχει στο μυαλό του να χρησιμοποιήσει τουλάχιστον για τα πρώτα παιχνίδι της ομάδας του.
Ο κόουτς φαίνεται πως έχει καταλήξει κατά ένα μεγάλο ποσοστό στους ποδοσφαιριστές, που θα αγωνιστούν κόντρα στην ΑΕΛ Λεμεσού κι αν δεν προκύψουν κακοτοπιές (δηλαδή τραυματισμοί), πάνω-κάτω τα πράγματα είναι μάλλον ξεκάθαρα.
«Κλειδί» ο Ντιγκινί, δοκιμές με Ιντέγε
Σύμφωνα με όσα έδειξε ο Σάββας Παντελίδης, εκείνος που θα κληθεί να καλύψει το κενό του Ντάνιελ Λάρσον, αδιαμφισβήτητα μεγάλο αν πάρουμε ως δεδομένο την περσινή σεζόν του Σουηδού, θα είναι ο Νικολά Ντιγκινί. Ο Γάλλος χρησιμοποιήθηκε στο αριστερό άκρο της επίθεσης, τοποθετώντας στο δεξί τον Φετφατζίδη, με τον προπονητή του Αρη να ποντάρει πολλά τόσο στον βαθμό ετοιμότητας του Ντιγκινί –είναι ένα βήμα παραπάνω έτοιμος από πολλούς αυτή τη στιγμή στην ομάδα-, όσο και στις ικανότητες που έχει συμβάλλοντας στη γρήγορη ανάπτυξη από τα πλάγια.
Στο μεταξύ, σ’ ένα μικρό είναι αλήθεια κομμάτι της τακτικής, ο Παντελίδης, άλλαξε θέσεις τους Ιντέγε και Ντιγκινί, με τον Νιγηριανό να χρησιμοποιείται στα αριστερά και τον Γάλλο να παίζει στην κορυφή της επίθεσης. Ενδεχομένως αυτό να είναι ένα εναλλακτικό πλάνο για τη διάρκεια του αγώνα κι εφόσον το επιτρέψουν οι συνθήκες.
*Από την έντυπη έκδοση της Metrosport (11/7)