ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ :

Το πιο άναρχο τηλεοπτικό τοπίο και τα αίτια που το προκάλεσαν

Το πιο άναρχο τηλεοπτικό τοπίο και τα αίτια που το προκάλεσαν

Ο Δημήτρης Κανελλάκης αρθρογραφεί για το τηλεοπτικό τοπίο στο ελληνικό ποδόσφαιρο

Τέτοιο χάλι, σαν αυτό που έχει τα δύο τελευταία χρόνια το ποδοσφαιρικό τηλεοπτικό τοπίο, δεν είχε ποτέ.
Τέτοιες εκκρεμότητες, τέτοια ρευστότητα, τέτοια σύνδεση με την πολιτική ή με τα συμφέροντα επιχειρηματιών, οι οποίοι είναι και ιδιοκτήτες ομάδων, δεν θυμάμαι τα 20 τελευταία χρόνια.

 

Ωστόσο, δεν προέκυψαν ξαφνικά, στα καλά καθούμενα, όσα συμβαίνουν με τα τηλεοπτικά δικαιώματα στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο.
Είναι το αποτέλεσμα τριών, κυρίως, παραγόντων: του τεράστιου λάθους που ήταν η απόφαση να σπάσει η κεντρική διαχείριση, των οικονομικών προβλημάτων της NOVA και της απαράδεκτης παρέμβασης από την προηγούμενη κυβέρνηση, η οποία χρησιμοποίησε την ΕΡΤ για να κάνει πολιτική μέσω του επαγγελματικού ποδοσφαίρου.

 

Όλα τα παραπάνω οδήγησαν σε αυτό που ζούμε σήμερα. Κάποιες ομάδες να έχουν μείνει στη NOVA, αλλά να δηλώνουν ότι δεν θα συνεχίσουν να συνεργάζονται με την συνδρομητική τηλεόραση εφόσον τον έλεγχό της αποκτήσει ο Βαγγέλης Μαρινάκης, κάποιες άλλες να μένουν στην ΕΡΤ, όπου όμως –σωστά κατά την άποψή μου- η νέα κυβέρνηση δεν σκίζει και τα ρούχα της για ένα τόσο πολυδάπανο προϊόν, τον ΠΑΟΚ να έχει το δικό του κανάλι και αύριο μεθαύριο και κάποιες άλλες ομάδες, ενδεχομένως, να ακολουθούν τον ίδιο δρόμο.

 

Πιο άναρχο τοπίο δεν υπήρξε ποτέ στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο στην Ελλάδα. Μεγαλύτερη προσπάθεια για τον έλεγχο των Μέσων τα οποία έχουν τα τηλεοπτικά δικαιώματα του επαγγελματικού ποδοσφαίρου, δεν υπήρξε ποτέ στην Ελλάδα.

 

Αντί να πηγαίνουμε προς το καλύτερο, οδεύουμε, και με απίστευτη ταχύτητα, μάλιστα, προς το χειρότερο.
Για ποια αξιοπιστία μπορούμε να μιλάμε όταν είμαστε ένα βήμα πριν από το μοίρασμα της πίτας, και ως προς την διαχείριση του τηλεοπτικού προϊόντος εκτός όλων των άλλων, από τις μεγάλες ομάδες;

 

Για ποια αξιοπιστία μπορούμε να μιλάμε όταν την παραγωγή των αγώνων –για όσες ομάδες θα έχει τα τηλεοπτικά τους δικαιώματα- θα κάνει το κανάλι που θα ανήκει σε κάποιον ο οποίος είναι και ιδιοκτήτης ομάδας; Για ποια αξιοπιστία μιλάμε όταν την παραγωγή των εντός έδρας αγώνων κάποιων από τις μεγάλες ομάδες, θα την κάνουν τα κανάλια που θα ανήκουν στους ιδιοκτήτες αυτών των ομάδων, τα κανάλια των ΠΑΕ;

 

Οσο καλοπροαίρετος κι αν είναι κάποιος, όσο κι αν δεν του αρέσει να κάνει συνωμοσιολογικές σκέψεις, σε ένα τέτοιο περιβάλλον θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να πειστεί ότι όλα γίνονται απολύτως επαγγελματικά, απολύτως δεοντολογικά…

 

 

*Από την έντυπη έκδοση της Metrosport (11/9)

X