Είτε κερδίζεις είτε χάνεις, πάντα μετράει ο τρόπος και στον Αρη είναι ιδιαίτερα ενοχλημένοι και προβληματισμένοι από τον τρόπο με τον οποίο ήρθε η βαριά ήττα στο Περιστέρι.
Οι κιτρινόμαυροι πραγματοποίησαν τη χειρότερη εμφάνιση, σε ομαδικό και ατομικό επίπεδο, με τον Σάββα Παντελίδη να παρουσιάζεται έτοιμος να σφίξει τα λουριά προκειμένου να αλλάξει την κατάσταση και να μην επαναληφθεί κάτι ανάλογο. Τις επόμενες ημέρες θα ανοίξει το μαύρο κουτί του Περιστερίου αναλύοντας (μέσω βίντεο) στους ποδοσφαιριστές του τι έφταιξε και ήρθε ο διασυρμός.
Κάποια πράγματα όμως έχουν την εξήγησή τους, την ερμηνεία τους αν προτιμάτε και η «Μ» καταγράφει τα τις βασικές παραμέτρους της αγωνιστικής κατάρρευσης του Αρη.
1
Το παιχνίδι στο Περιστέρι είναι ο ορισμός του «όταν όλα πάνε στραβά», καθώς από την προετοιμασία ακόμα, και δη με τα απρόοπτα προβλήματα που προέκυψαν με τους Ντιγκινί, Μαρτίνες, φάνηκε ότι μπαίνουν… εμπόδια στην προσπάθεια. Βέβαια, με την κάκιστη εικόνα στο γήπεδο ο Αρης βοήθησε ώστε τα εμπόδια αυτά να μεγάλωσαν και . Ο Αρης έχασε γιατί απλά έκανε το χειρότερό του παιχνίδι και εμφανίστηκε στο Περιστέρι με λάθος νοοτροπία και λάθος… διάβασμα. Δεν μπόρεσε να απεγκλωβιστεί από τον ίδιο του τον (κακό) εαυτό, με αποτέλεσμα ο Ατρόμητος χωρίς να κάνει το καλύτερό του παιχνίδι, αλλά με τη διαφορά ότι εμφανίστηκε σαν ομάδα στο γήπεδο, να παίρνει ένα εύκολο τρίποντο.
2
Ο δεύτερος λόγος της ήττας είναι η αποτυχία πλάνου. Οι επιλογές του Σάββα Παντελίδη στην ενδεκάδα δεν έδωσαν το κάτι παραπάνω, ίσα ίσα φάνηκε να… μπερδεύουν. Ο 53χρονος είναι δεδομένο ότι μετά το ματς στο Περιστέρι θα αναθεωρήσει για συγκεκριμένα πρόσωπα. Επέλεξε μετά από δύο παιχνίδια να αλλάξει το δίδυμο στο κέντρο της άμυνας, βάζοντας τον Μάβραϊ στη λογική -όπως είπε- ότι ο Ατρόμητος θα έπαιζε στην κόντρα. Διδάχτηκε ωστόσο ότι η ομάδα έχει καλύτερη συνοχή όταν ο Δεληζήσης είναι μαζί με τον Βέλεθ στο κέντρο της άμυνας και σίγουρα περισσότερη ψυχή.
3
Το απρόοπτο με τον Ντιγκινί και εν συνεχεία με τον Μαρτίνες, σε μία στιγμή που θεωρητικά ήταν απαραίτητος, δημιούργησε από πριν προβλήματα. Προτιμήθηκε ο Κολάσο στον άξονα, με τη λογική ότι θα προσέφερε τρεξίματα και θα βοηθούσε περισσότερο ανασταλτικά και δημιουργικά απ’ ότι ο Ματίγια. Κάτι που στην πράξη όχι μόνο δεν αποδείχθηκε, αλλά ο Αρης τελείωσε το πρώτο ημίχρονο με μόλις μία τελική, του Ματέο, εκτός στόχου. Ο Αργεντινός ήταν η…ανορθογραφία και στην προσπάθειά του ο προπονητής να τη διορθώσει τον άλλαξε σε 45’ τρεις θέσεις (σ.σ. ξεκίνησε 10άρι, μετατοπίστηκε αριστερά και τελείωσε το ημίχρονο δεξιά).
4
Στις 13 αγωνιστικές της εφετινής Super League είναι προφανές ότι ο Αρης επιθετικά βασίζεται στην ποιότητα συγκεκριμένων παικτών του. Ο Ματέο Γκαρσία και ο Γκάμα για παράδειγμα κρίνονται απαραίτητοι στο δημιουργικό και στο εκτελεστικό κομμάτι του παιχνιδιού. Είναι φανερό ωστόσο ότι ο Αργεντινός διανύει περίοδο ντεφορμαρίσματος με αποτέλεσμα ο Αρης να εγκλωβίζεται επιθετικά, ενώ ο Γκάμα φάνηκε μόνο στο δεύτερο ημίχρονο, όταν μπήκε ο Ματίγια με τον οποίο λειτουργεί καλύτερα (σ.σ. ελλείψει του Ντιγκινί). Είναι επίσης προφανές το πρόβλημα «έκρηξης». Εξ ου και οι «γκρίνιες» των παικτών ότι δεν μπορούν να αλλάξουν ρυθμό, να έχουν διάρκεια στα σπριντ και στις ταχύτητές τους. Γεγονός που έχει εντοπίσει από την πρώτη μέρα της παρουσίας του ο Παντελίδης και για το οποίο δεν ευθύνεται.
5
Μεγάλο μερίδιο ευθύνης, πέρα από αυτό που ανέλαβε ο Σάββας Παντελίδης και οφείλεται στο λάθος διάβασμα και ορισμένες επιλογές του, φέρουν οι ποδοσφαιριστές σε ό,τι αφορά τη νοοτροπία και την έλλειψη χαρακτήρα. Εδωσαν στον αντίπαλο να πιστέψει (και να πετύχει) ότι δεν θα ηττηθεί στο «σπίτι» του. Εδειξαν αγχωμένοι και εγκλωβισμένοι, χωρίς συνοχή στο παιχνίδι τους, με το ένα λάθος να διαδέχεται το άλλο και χωρίς να έχουν καθαρό μυαλό. Κάτι που φάνηκε με την εντελώς λανθασμένη (παιδική) λειτουργία που είχαν ΚΑΙ στα τέσσερα γκολ που δέχτηκε ο Αρης στο Περιστέρι. Χαρακτηριστικότερο βέβαια η λειτουργία στο πρώτο γκολ, το οποίο δημιουργεί ο στόπερ (Χατζηισαϊας) και τελειώνει ο μπακ (Σάκιτς).