Η «Μ» έχει καταγράψει με απόλυτη ακρίβεια τα δεδομένα της υπόθεσης Χαραλαμπόπουλου. Η περίπτωση του 21χρονου φόργουορντ δεν έφυγε ποτέ από το μυαλό των ανθρώπων του Αρη, αλλά για να αποκτήσει ουσία θα πρέπει πρώτα ο ίδιος ο αθλητής να αποφασίσει να έρθει στοNick Galis Hall.
Πριν από περίπου δέκα ημέρες κυριαρχούσε η βεβαιότητα περί αποδέσμευσης του παίκτη από τον Παναθηναϊκό. Η «Μ» είχε σημειώσει ότι δεν έχει ληφθεί οριστική απόφαση. Ο αθλητής δεν συμπεριλαμβάνεται στα πλάνα του Πασκουάλ, υπάρχει όμως ένα μεγάλο συμβόλαιο στη μέση αλλά και μια δήλωση του ιδιοκτήτη της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρη Γιαννακόπουλου, η οποία έδειξε ότι η απόφαση αποδέσμευσης δεν είναι εύκολη. Αυτό ισχύει και σήμερα. Το ενδεχόμενο αναπροσαρμογής του συμβολαίου φαντάζει ως το επικρατέστερο.
Ο Αρης ασχολήθηκε έντονα με την υπόθεση του Χαραλαμπόπουλου αλλά συνάντησε την άρνηση του παίκτη. Εκανε αρκετές προσπάθειες προσέγγισης του αλλά μάταια. Παρόλο αυτά η σκέψη συνεργασίας δεν έφυγε ποτέ.
Υπάρχουν όμως και οι ενδοιασμοί του Βαγγέλη Αγγέλου. Ο έμπειρος τεχνικός δεν είναι υπό της μονοετούς συνεργασίας. Εκτιμά ότι σ’ αυτήν την περίπτωση ο αθλητής λειτουργεί υπό το καθεστώς της πίεσης και κοιτάζει περισσότερο τον ατομικό παράγοντα παρά τον ομαδικό. Γι’ αυτόν τον λόγο, στην τελευταία συζήτηση που είχε με τον ιδιοκτήτη της ΚΑΕ, Δημήτρη Γουλιέλμο, του επανέλαβε ότι θα πρέπει να βρεθεί μια φόρμουλα συνεργασίας δύο χρόνων.
Ο δεύτερος βασικός ενδοιασμός του προπονητή του Αρη σχετίζεται με τον τομέα των ισορροπιών. Ο Χαραλαμπόπουλος θέλει να αγωνιστεί στη θέση «3» καθώς εκτιμά ότι αυτή του πάουερ φόργουορντ δεν του ταιριάζει. Εκεί ο Αρης έχει τον Λάκι Τζόουνς, ο Ραμόν Χάρις επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί με βοηθητικές λύσεις τους Σλαφτσάκι, Νταλό. Ως εκ τούτου, στην περίπτωση προσέγγισης του Χαραλαμπόπουλου θα αλλάξει εκ νέου το πλάνο λειτουργίας.
Τα παραπάνω δεδομένα συνηγορούν στην άποψη ότι οι πιθανότητες απόκτησης του Βασίλη Χαραλαμπόπουλου δεν είναι πολλές, αλλά κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει αυτό το ενδεχόμενο.
Από την έντυπη έκδοση της Metrosport (19/8)