Είναι προφανές ότι ο Νίκος Λάσκαρης στηρίζει το σχέδιο απεμπλοκής του από την ΚΑΕ Αρης πάνω στην… συναισθηματική αδυναμία αυθεντικών Αρειανών.
Δεν εξηγείται διαφορετικά η στάση που διατηρεί όλο αυτό το διάστημα με αποκορύφωμα τις πολύωρες χθεσινές συζητήσεις οι οποίες κατέληξαν στην εισαγωγή νομικών πλαισίων για την αποδέσμευσή του αλλά όχι και σε συμφωνία για τα χρέη.
Το metrosport.gr είχε σημειώσει ότι πρόθεση των δύο πλευρών – από τη μία του Νίκου Λάσκαρη και από την άλλη της ομάδας επιχειρηματιών που εκπροσωπεί ο Παναγιώτης Καπάζογλου – ήταν να βρουν διάδρομο για τη συμφωνία πριν τη χθεσινή γ. σ. του ΑΣ Αρης. Προς αυτήν την κατεύθυνση, στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου υπήρξαν συζητήσεις μεταξύ των νομικών πλευρών, ενώ αναζητήθηκε ο νομικός και οικονομικός τρόπος μεταβολής της ιδιοκτησίας (λόγω του ότι οι μετοχές της ΚΑΕ είναι σε καθεστώς συντηρητικής κατάσχεσης) αλλά και αντίστοιχος που θα αφαιρεί από τον Νίκο Λάσκαρη τη δυνατότητα μετοχοποίησης των χρημάτων που έχει βάλει στην ομάδα.
Μέχρι πρότινος, ο ίδιος υποστήριζε ότι αυτό ήταν αδύνατο λόγω του ότι οι ελβετικές εταιρίες (που φέρονται να έχουν βάλει τα χρήματα) είναι ανενεργές λόγω της γνωστής δικαστής υπόθεσης που «μαστίζει» το ζεύγος των ιδιοκτητών της ΚΑΕ. Ωστόσο, βρέθηκαν οι νομικοί τρόπο για να ξεπεραστούν και τα δύο εμπόδια κι έτσι οι δύο πλευρές οδηγήσουν στο… ψητό. Δηλαδή, στο ύψος των χρεών και στον τρόπο πληρωμής τους.
Εκεί υπήρξαν «εκπλήξεις». Καταρχάς τα χρέη της ΚΑΕ προσδιορίζονται στα 4.5 εκατομμύρια ευρώ(!), δηλαδή τουλάχιστον 1,5 εκατομμύρια σε σχέση με την εντύπωση που υπήρχε στο προηγούμενο διάστημα. Στο συγκεκριμένο ποσό ουσιαστικά συμπεριλαμβάνονται οι υποχρεώσεις της εταιρίας έως και 30/6/2018. Η ομάδα επιχειρηματιών ανέλαβε να καλύψει χρέη αξίας 2,3 εκατομμύρια ευρώ και παράλληλα να βάλει (με το… καλημέρα) ένα ποσό της τάξεως των 350 χιλιάδων ευρώ.
Κι όταν η συζήτηση οδηγήθηκε στα χρέη που θα καλύψει ο Νίκος Λάσκαρης, ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ δεν παρουσίασε κανένα σοβαρό πλάνο αποπληρωμής. Για την ακρίβεια, η ομάδα των επιχειρηματικών πρότεινε να αναλάβει τα χρέη προς τρίτους και η αντίστοιχη του Λάσκαρη τα χρέη προς το Δημόσιο τα οποία υπολογίζονται στα 1,5 εκατομμύρια ευρώ.
Λόγω της ανακολουθίας που χαρακτηρίζει τον Νίκο Λάσκαρη εδώ και σχεδόν έναν χρόνο, (του) ζητήθηκαν εγγυήσεις και ξεκαθάρισε ότι δεν είναι σε θέση να τις προσφέρει. Για την ακρίβεια, δεν βρέθηκε τρόπος μέσω προσημείωσης ακινήτου και ο μεγαλομέτοχος της εταιρίας υποστήριξε ότι ήδη έχει συμφωνήσει με τουρκική εταιρία (σ. σ. το περασμένο καλοκαίρι υποστήριζε ότι είχε δεδομένες συμφωνίες τόσο με την Turkish Airlines όσο και με την τράπεζα Ziraat αλλά στην πράξη αυτές δεν αποδείχθηκαν ποτέ) και ότι θα καταβάλει το δικό του «μερίδιο» μέσω των εσόδων που θα εξασφαλιστούν από αυτές τις συμφωνίες.
Ηταν λογικό, το συγκεκριμένο πλάνο να μη γίνει αποδεκτό από την πλευρά των επιχειρηματιών γιατί πολύ απλά λειτουργούν στην… κοινωνία του Αρη και ξέρουν ότι σε αντίστοιχες δεσμεύσεις του, ο κ. Λάσκαρης δεν ήταν συνεπής.