Άλλη μια εβδομάδα εκνευριστικής και ανησυχητικής νηνεμίας πέρασε και ξεκίνησε μια νέα, στην οποία πρέπει (επιτέλους) να ξεκαθαρίσει το τοπίο στο ιδιοκτησιακό και να υπάρξει «επόμενη μέρα» στον Ηρακλή για να μπουν σε μια σειρά τα πολλά ανοικτά ζητήματα-προβλήματα.
Αυτό που διαρρέει από τη Μίκρα είναι πως η περίπτωση ενδιαφέροντος από τον ομογενή επιχειρηματία παρουσιάζει βελτίωση. Επί του πρακτέου όμως… τίποτα. Δεν έχει προκύψει καμία συμφωνία, δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα, δεν έχει σαφή-οριστική εξέλιξη το ζήτημα.
Και φυσικά είναι δεδομένο πως όλοι κρατούν «μικρό καλάθι», έχοντας ουκ ολίγα «φρέσκα» αντίστοιχα παραδείγματα στα οποία επίσης η Μίκρα εξέπεμπε αισιοδοξία για οριστική κατάληξη, αλλά στην πράξη η όλη διαδικασία κατέληγε σε «ναυάγιο». Την ίδια στιγμή το αγωνιστικό τμήμα είναι στον «αέρα», με την απογοήτευση των παικτών να μεγαλώνει.
Θέλγει η φανέλα της Ονδούρας
Το Παγκόσμιο Κύπελλο βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Η επίσημη εμφάνιση της Εθνικής Ομάδας των Ονδούρας έχει προσελκύσει τα βλέμματα των οπαδών του Ηρακλή. Ο λόγος; Προφανής. Πέραν των κυανόλευκων χαρακτηριστικών, δεσπόζει το τεράστιο «Η» στο έμβλημα του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος της χώρας από την Κεντρική Αμερική. Αν και είναι σαφές πως προέχουν άλλα ζητήματα πολύ πιο σημαντικά, στην καθημερινότητα της ομάδας υπάρχουν κινήσεις οργανωτικού χαρακτήρα. Παράδειγμα οι προσπάθειες του υπευθύνου του τμήματος Marketing, Νίκου Γραμμένου, που ανεξάρτητα από το διοικητικό-ιδιοκτησιακό, επιχειρεί να κλείσει συμφωνίες εμπορικού ενδιαφέροντος.
Σ’ αυτό το κομμάτι και με δεδομένη την αλλαγή ως προς την εταιρία ένδυσης για την επόμενη σεζόν, το γεγονός πως η εμφάνιση της Εθνικής Ονδούρας κάνει «κλικ» σε πολύ κόσμο, θέτει υποψήφια την εταιρία που «ντύνει» και το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της χώρας από τη Λατινική Αμερική. Ανάμεσα στις προϋποθέσεις πάντως είναι να ενταχθεί στο «πακέτο ένδυσης» και η ομάδα των νέων, κάτι που δεν ίσχυσε στη χρονιά που πέρασε.