ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ :

Η «σκληρή μάχη» ΠΑΟΚ και Ολυμπιακού στον κόσμο των Social Media

Η «σκληρή μάχη» ΠΑΟΚ και Ολυμπιακού στον κόσμο των Social Media

Πλέον το παιχνίδι γίνεται ψηφιακό με τις ομάδες να δίνουν την μάχη τους και εκτός γηπέδων καθώς τα New Media έχουν μπει για τα καλά στην ζωή μας

Το παιχνίδι έχει αλλάξει, πλέον ο ψηφιακός κόσμος έχει καταφέρει να αλλάξει τον τρόπο που λειτουργούν οι ομάδες.

 

Οι ομάδες έχουν ανέβει επίπεδο με τον ΠΑΟΚ και τον Ολυμπιακό να αλλάζουν τα δεδομένα στην Ελλάδα, βαδίζοντας σε ευρωπαϊκά πρότυπα.

 

Ο Ολυμπιακός έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στο Instagram και στο Facebook με 311 χιλιάδες και 903.761 αντίστοιχα απέναντι στον ΠΑΟΚ που κινείται στους 209 χιλιάδες ακολούθους στο Facebook και 498.299 στο Instagram.

 

Στην μάχη της ψηφιακής τηλεόρασης ο ΠΑΟΚ έχει ένα μικρό προβάδισμα της τάξης των 3,433 χιλιάδων καθώς έχει 113,838 συνδρομητές στο Youtube έναντι 110,405 του Ολυμπιακού.

 

Μεταξύ των μεγάλων, ο Αρης έχει την μικρότερη δύναμη στον ψηφιακό κόσμο κάτι που αποτελεί το αδύναμο σημείο του. Οι «κιτρινόμαυροι» είναι ουραγοί σε αυτόν τον τομέα, κάτι που σίγουρα θα πρέπει να αλλάξουν. Και αυτό επιχειρούν το τελευταίο διάστημα δείχνοντας να δραστηριοποιούνται πιο ενεργά και αποτελεσματικά.

 

Οι αποστάσεις από κορυφαία ευρωπαϊκά κλάμπς προκαλούν ζάλη όπως μπορείτε να δείτε στον αντίστοιχο πίνακα.

 

 

  INSTAGRAM FACEBOOK YOUTUBE
ΠΑΟΚ 209 χιλιάδες 498.299 113.838
ΑΡΗΣ 32.5 χιλιάδες 55.756 10.476
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 311 χιλιάδες 903.761 110.405
ΑΕΚ 142 χιλιάδες 258.685 44.901
ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ 104 χιλιάδες 309.821 31.318
ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ 76 εκατομμύρια 103.142.657 7.841.106
ΡΕΑΛ 77 εκατομμύρια 110.344.123 5.036.947
ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ 30.8 εκατομμύρια 39.211.444 2.238.074
ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ 19 εκατομμύρια 34.000.000 2.761.699
X