ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ :

Ρόδος: Γονείς στο πλευρό του δάσκαλου που κλείδωσε μαθητή σε αίθουσα

Ρόδος: Γονείς στο πλευρό του δάσκαλου που κλείδωσε μαθητή σε αίθουσα

Επιστολή συμπαράστασης στον εκπαιδευτικό από γονείς και κηδεμόνες της τάξης του μαθητή που σημειώθηκε το περιστατικό αλλά και γονείς μαθητών από παλιά

Κίνηση συμπαράστασης υπέρ του δασκάλου που κλείδωσε μαθητή στην αίθουσα και απομακρύνθηκε από τα καθήκοντά του από γονείς των υπολοίπων μαθητών του σχολείου.

 

Με επιστολή τους όλοι οι γονείς και οι κηδεμόνες της Δ' Δημοτικού, της τάξης του μαθητή που σημειώθηκε το περιστατικό, αναφέρουν πως ο συγκεκριμένος δάσκαλος αποτελεί άριστο παράδειγμα τόσο παιδαγωγού όσο και ανθρώπου καθώς διακρίνεται για τις αξίες, το ήθος και τον σεβασμό του έναντι των παιδιών τους.

 

Επίσης αναφέρουν ότι ο εκπαιδευτικός «ανταποκρίνεται τα μέγιστα στα καθήκοντά του, επιδίδεται με ζήλο και ευγένεια στο να αναθρέφει και να εκπαιδεύει παιδιά με έντονο αίσθημα αλληλεγγύης για τον συνάνθρωπο πέρα από τη μόρφωση που τους χαρίζει».

 

Παράλληλα, υποστηρίζουν ότι οι μαθητές έκλαιγαν έξω από το γραφείο του διευθυντή όταν έμαθαν για την απομάκρυνσή του από το σχολείο.  

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι την εν λόγω επιστολή υπογράφουν και γονείς μαθητών του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού από προηγούμενα έτη. 

 

Αναλυτικά η επιστολή:

  

«Εκ μέρους των γονέων της Δ' Τάξης του 15ου Δημοτικού Σχολείου Ρόδου, γονέων προγενέστερων ετών και λοιπών γονέων της σχολικής κοινότητας. Όλοι οι γονείς και κηδεμόνες της Δ' τάξης του Δημοτικού Σχολείου Ρόδου, αλλά και οι κάτωθι υπογραφόμενοι γονείς παλαιότερων τάξεων και λοιπών της συγκεκριμένης σχολικής κοινότητας νιώθουμε την απόλυτη ανάγκη να εκφράσουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας στον δάσκαλο των τέκνων μας, ο οποίος τις τελευταίες μέρες δοκιμάζεται μέσω μιας αναιτιολόγητης κατηγορίας που του αποδίδεται, για το «εκ προθέσεως» κλείδωμα μαθητή της Δ' τάξης δημοτικού εντός της αίθουσας. 

 

Εμπιστευτήκαμε και θα εμπιστευόμαστε με κλειστά μάτια τα παιδιά μας στον συγκεκριμένο εκπαιδευτικό διότι, αποτελεί άριστο παράδειγμα τόσο παιδαγωγού όσο και ανθρώπου καθώς διακρίνεται για τις αξίες, το ήθος και τον σεβασμό του έναντι των παιδιών μας ως μαθητών αλλά και ημών ως γονέων τους. Ο εν λόγω δάσκαλος, ουδέποτε έχει προκαλέσει το παραμικρό πρόβλημα εξ ου και είμαστε απολύτως ικανοποιημένοι για τις πολύτιμες γνώσεις και την καλοσύνη που απλόχερα χαρίζει στα παιδιά μας με γνώμονα πάντα τον απόλυτο σεβασμό στον θεσμό της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.   

 

Επίσης ομόφωνα δηλώνουμε ότι ανταποκρίνεται τα μέγιστα στα καθήκοντά του, επιδίδεται με ζήλο και ευγένεια στο να αναθρέφει και να εκπαιδεύει παιδιά με έντονο αίσθημα αλληλεγγύης για τον συνάνθρωπο πέρα από τη μόρφωση που τους χαρίζει. Σε όλες τις δυσκολίες κάθε μαθητή σκύβει το κεφάλι και με υπομονή και σύνεση προάγει τα παιδιά μας τα καλλιεργεί με ζήλο ώστε όλοι εμείς αντικρίζουμε την μέγιστη πρόοδο τόσο στις επιδόσεις τους, όσο και στο ήθος τους. Πρόκειται για παιδαγωγό επί 20ετίας που στο πλαίσιο του μαθήματος διακρίνεται για το έντονα ευρηματικό του ύφος σχετικά με τη διδασκαλία και την αγάπη του για τον μαθητή, εξ ού και είναι χαρακτηριστικό ότι όλα τα παιδιά της τάξης του είναι έντονα δυσαρεστημένα (καθώς σήμερα έκλαιγαν έξω από το γραφείο του διευθυντή όταν έμαθαν για την απομάκρυνσή του από το σχολείο).   

 

Είμαστε στο πλευρό του εμείς οι 23 γονείς και κηδεμόνες των μαθητών της τετάρτης τάξης του 15ου Δημοτικού Σχολείου Ρόδου (όλοι πλην των γονέων που υπέβαλλαν την μήνυση) μαζί με τους γονείς μαθητών του από προγενέστερα έτη καθώς και τους λοιπούς γονείς της σχολικής μας κοινότητας. Διαμαρτυρόμαστε επίσης με την παρούσα επιστολή για όλες τις καταδικαστικές φήμες που εκ προοιμίου διασπείρονται μέσω του τύπου για την ακεραιότητα και τις προθέσεις του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού καθώς είμαστε πεπεισμένοι για την αλήθεια και το ήθος του.   

 

Την παρούσα υπογράφουμε όλοι, οι γονείς των μαθητών της Δ' τάξης Δημοτικού (την οποία τάξη είχε φέτος ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός), αλλά και γονείς μαθητών του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού από προηγούμενα έτη και λοιποί γονείς της εκπαιδευτικής κοινότητας οι οποίοι έσπευσαν να συνδράμουν στην πρωτοβουλία μας».

X