Για την πλήρη αξιοποίηση των τοπικών προϊόντων και υπηρεσιών χρειάζεται η ευρύτερη συνεργασία των παραγωγικών δυνάμεων και στρατηγικός σχεδιασμός.
Η ελληνική αγροτική εγχώρια αγορά λόγω της μικρής ποσότητας που παράγει δεν είναι σε θέση να ανταγωνισθεί σε κόστος την παραγωγή μαζικών προϊόντων.
Έτσι θα πρέπει να στοχεύσει στην παραγωγή προϊόντων υψηλής ποσότητας, τα οποία και θα απευθύνονται σε ένα εξειδικευμένο κοινό.
Οι αγρότες θα πρέπει να μετατρέψουν σε ευκαιρία την σχετική αδυναμία τους και για αυτό θα πρέπει:
Να αναζητηθούν νέοι προορισμοί για τα προϊόντα
Να παρθούν πρωτοβουλίες από ανθρώπους με όραμα και αξίες
Να πάρουν σάρκα και οστά στρατηγικέ προωθητικές ενέργειες για τα προϊόντα
Να αξιοποιηθούν οι ευκαιρίες που θα προκύψουν στις εξαγωγές ώστε να επιτευχθεί η αναγνώριση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων από τους τουρίστες
Να διαφυλαχθεί η προστατευόμενη προέλευση των ελληνικών προϊόντων
Να αυξηθεί η στήριξη των προϊόντων από τους Έλληνες του εξωτερικού
Να βρεθούν κανάλια διανομής των προϊόντων, τα οποία να περιορίζουν τον αριθμό των μεσαζόντων που μεσολαβούν από τον παραγωγό στον καταναλωτή.
ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ιστοσελίδα: http://www.pkm.gov.gr/
facebook: https://www.facebook.com/pkmakedonias
twitter: https://twitter.com/PKMakedonias