Η Βούλα Πατουλίδου μίλησε στο Αθλητικό Μετρόπολις 95,5 και στην εκπομπή «Τρίτο Ημίχρονο», για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης και τους τρόπους διαφήμισης της πόλης προς τους ξένους.
Για τον αθλητικό τουρισμό στην Θεσσαλονίκη: «Ευελπιστώ να γίνουν και οι δικές μας οι ομάδες οι ποδοσφαιρικές, τόσο μεγάλες ώστε να μας βάλουν στον ποδοσφαιρικό χάρτη της Ευρώπης, όπως βλέπουμε στο εξωτερικό. Η Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού δεν είναι μόνο για μια μέρα, αλλά για να έχεις να θυμάσαι και να ανασκαλεύεις το τι έχεις. Από το 1970 είναι αυτή η μέρα και ως οργανισμός τουριστικής προβολής που μετέχουν πολλοί φορείς, είπαμε να αξιοποιήσουμε αυτή τη μέρα. Η μεγαλύτερη δύναμη στην εποχή μας είναι η τεχνολογία. Στην κορυφή αυτής της δράσης έχουμε βάλει και έναν διαγωνισμό φωτογραφίας. Με αυτόν τον τρόπο, μέσω Instagram και Facebook, θέλουμε να βγάλουμε το πάθος των Θεσσαλονικιών για τον τόπο τους».
Για το αν αυτές τις φωτογραφίες τις «ανεβάζουν» και ξένοι: «Οι ξένοι που έχουν επισκεφτεί και θέλουν να επισκεφτούν ξανά την Θεσσαλονίκη, τους δίνουμε την δυνατότητα αυτής της αξιοποίησης της μνήμης που έχουν. Πάνω από έναν μήνα θα κρατήσει αυτή η καμπάνια και μέχρι τέλη Οκτώβρη θα έχουμε τουλάχιστον 10.000.000 views. Είναι κάτι φιλόδοξο και αντικειμενικό επίσης.
Για την φετινή μέρα που είναι αφιερωμένη στον αειφόρο τουρισμό: «Είναι τουριστική ανάπτυξη και η αειφορία. Η Θεσσαλονίκη από μόνη της είναι μια πόλη που έχει υποστεί πάνδεινα και μέσα στην ιστορία των χρόνων αποδεικνύει και επιβεβαιώνει την αειφορία της. Μπορούμε να διαφημίσουμε τον τόπο μας στο εξωτερικό με αυτόν τον τρόπο και να δείξουμε το τι μεγάλος «θησαυρός» είναι οι άνθρωποι εδώ, βοηθώντας τους τουρίστες όταν έρχονται εδώ. Την αγάπη του Θεσσαλονικιού και ας έχουμε τις κακιές μας στιγμές οι οποίες δεν είναι η προτεραιότητα ανάδειξης. Όταν ο ξένος έχει να λέει για τον τόπο σου, την φύση, τον τρόπο ζωής και κυρίως την ιστορία σου, δεν γίνεται να μην τα προωθήσουμε και εμείς οι ίδιοι. ‘Εχουμε υποστεί πολλές δυσκολίες από ένα κράτος το οποίο δεν είναι δίκαιο προς τον πολίτη, αλλά δεν θα περιμένω από κανέναν να μου λύσει το πρόβλημα. Πρέπει από μόνοι μας να πάρουμε την τύχη την αυριανή στα χέρια μας και αν ο τουρισμός μας είναι σε πολύ καλύτερα επίπεδα και οικονομικά, θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας. Τελείωσε πριν λίγες μέρες μια από τις καλύτερες εκθέσεις των τελευταίων χρόνων. Δεν μπαίνει στο μάτι, με την καλή έννοια, αυτών που θέλουν να έρθουν εδώ; Πρέπει να σε ξέρουν από το εξωτερικό και για να σε μάθουν πρέπει να πας εσύ σε αυτούς με πολλούς τρόπους».
Για το Thessalonikitravel.gr που «τρέχει» αυτή η καμπάνια: «Είναι ένα εργαλείο το οποίο δεν υπήρχε και τώρα έχει δομηθεί. Έχει όλες τις αδειοδοτήσεις από όλες τις αρχές. Είναι εργαλείο για αυτούς που ασχολούνται με την πόλη μας. Για επαγγελματίες και επιχειρήσεις για να μπορέσεις να δείξεις ποιος είσαι. Είναι τα πάντα μέσα. Χθες γύρισα από την Αγία Πετρούπολη και αποφασίσαμε να έχουμε άμεσο link με αυτούς και αυτοί με εμάς. Η διασύνδεση υπάρχει μέχρι και τις 12 Δεκέμβρη. Η συμφωνία ήταν πόσο μπορούμε εμείς να πιέσουνε, ώστε αυτή η άμεση διασύνδεση να μην σταματήσει».