Σφοδρές αντιδράσεις στον επιχειρηματικό κόσμο της Βόρειας Ελλάδας έχει προκαλέσει η απόφαση της ΑΑΔΕ να καταργήσει και επίσημα τη νυχτερινή βάρδια των τελεωνειακών στον ΟΛΘ.
Οι εκπρόσωποι των παραγωγικών φορέων της Β. Ελλάδας ήδη εξέδωσαν σκληρές ανακοινώσεις στις οποίες κάνουν λόγο για αψυχολόγητη κίνηση από πλευράς της κυβέρνησης η οποία θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στις και θα υπονομεύσει την αναπτυξιακή προοπτική του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.
«Τέτοιου είδους τακτικές εκ μέρους της κυβέρνησης τρέπουν σε άτακτη φυγή τους εν δυνάμει επενδυτές. Είναι απαράδεκτο να πληρώνουν οι επιχειρηματίες το "μάρμαρο" για τις αποφάσεις της ΑΑΔΕ και των κυβερνώντων, οι οποίοι για ψηφοθηρικούς λόγους "κλείνουν το μάτι" σε συγκεκριμένες ομάδες ατόμων», σημειώνει ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Αναστάσιος Καπνοπώλης.
Στον ίδιο τόνο, το Εμπορικό και Βιοτεχνικό Επιμελητήριο στηλιτεύει την απόφαση αυτή που όπως υποστηρίζει ήρθε εντελώς αιφνιδιαστικά και υπονομεύει κάθε προσδοκία για την ανάδειξη της περιοχής σε κόμβο διακίνησης φορτίων, από και προς την βαλκανική ενδοχώρα.
«Επιτέλους να αποφασίσουν οι αρμόδιοι αν θέλουν ένα λιμάνι ανοιχτό, ανταγωνιστικό, ελκυστικό στις ναυτιλιακές εταιρείες και χρήσιμο στις εξαγωγές ή ένα λιμάνι κλειστοφοβικό και συντεχνιακό που θα εξυπηρετεί απλώς την ενδοχώρα», αναφέρει από πλευράς του ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος ο οποίος διερωτάται αν η πόλη θέλει έναν διεθνή λιμένα ή ένα μικρό λιμανάκι.
Τέλος, και οι τρεις φορείς ζητούν την 24ωρη λειτουργία του τελωνείου στην Πύλη 16 του λιμένα και αναφέρουν ότι οι προσπάθειες τους θα κινηθούν στην κατεύθυνση αυτή.