Θεωρείται από τους κορυφαίους (αν όχι ο κορυφαίος) ατζέντης της Ευρώπης. Πελάτες του; Ο Πογκμπά της Γιουβέντους, ο Μπαλοτέλι, ο Ιμπραήμοβιτς, ο Λουκάκου, ο Φαν Μπόμελ και ο Αμπάτε. Ενώ δικοί του παίκτες ήταν ο μεγάλος Νέντβεντ, ο Ρουμπίνιο, ο Μπέκαμπ και άλλοι πολλοί.
Μεταξύ άλλων, δικός του είναι και ο Μάρτιν Γιόλ, ο Ολλανδός προπονητής που μέχρι πρότινος ήταν υποψήφιος για το εθνικό μας συγκρότημα. Ζει μόνιμα στο Μονακό και έχει επιλεκτικές συνεργασίες με όσους ακολουθούν κατά γράμμα και χωρίς αντιρρήσεις τις εντολές του και υιοθετούν την πολύπλοκη, σκοτεινή αλλά και πολύ προσοδοφόρα μεταγραφική του δραστηριότητα.
Τον Μίνο Ραϊόλα κατάφεραν να τον προσεγγίσουν –ως γνωστόν- για λογαριασμό του Ολυμπιακού οι επιτελείς και στενοί συνεργάτες του Βαγγέλη Μαρινάκη, Καρεμπέ και Ισά και να τον πείσουν, τελικά, να συμπεριλάβει στο πελατολόγιό του και την ομάδα τους. Ο Ιταλός ατζέντης, όπως γνωρίζει ολόκληρη η ποδοσφαιρική Ευρώπη, έχει ένα «κλειδί» με το οποίο ανοίγει αδιακρίτως και χωρίς την παραμικρή αντίσταση όλες τις «πόρτες», με τους δικούς του όρους (με το αζημίωτο) και χωρίς να αφήνει περιθώρια αδιευκρίνιστων δικαιωμάτων και υποχρεώσεων.
Οι διαφοροποιήσεις από τα συμφωνημένα απαγορεύονται δια ροπάλου. Ο κύκλος των αλληλένδετων και αλληλοεξυπηρετούμενων υπηρεσιών του γραφείου του, δε διαφέρει από έναν ιστό αράχνης. Ο Μίνο και η δραστηριότητα του γραφείου του, αποτελούν αντικείμενο προκλήσεων, θαυμασμού αλλά και απαξιωτικών σχολίων. Τα τελευταία αφορούν τον τρόπο με τον οποίο πλασάρει το «εμπόρευμά» του και την μεθοδολογία πάνω στην οποία στηρίζει(αλλά και εκμισθώνει) τις υπηρεσίες του. Λέγεται ότι είναι πραγματικός μαέστρος στην υπερπροβολή και στην υπερκοστολόγηση των πελατών του, αλλά και στην επιλογή των συλλόγων που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα του και οι οποίοι είναι υποχρεωμένοι να συμφωνήσουν με τις οδηγίες και τις εντολές του. Οι περισσότεροι από αυτούς αναγκάζονται να παίξουν το ρόλο του ενδιαμέσου διαφημιστή συγκεκριμένων φερέλπιδων παικτών από τους οποίους ο Μίνο προσδοκά μεγάλα κέρδη. Η περίπτωση του Βάις στον Ολυμπιακό είναι χαρακτηριστική.
Με την ομάδα του Πειραιά να αποδέχεται το ρόλο του τελάλη για λογαριασμό του Ραϊόλα. Κάτι που όπως φαίνεται, θα συμβεί και με την φετινή μεταγραφή του νεαρού και ταλαντούχου Ελβετού Κασάμι, τον οποίο «Ταχυδρόμησε» ο Ραϊόλα στον Πειραιά. Αποκαλυπτικά ρεπορτάζ αναφέρουν ότι στο colpogrosso με τον Μήτρογλου και στην εξωφρενική διόγκωση της τιμής της πώλησής του ο Ραϊόλα διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο, προς όφελος του Ολυμπιακού. Παρά το γεγονός ότι ατζέντης του παίκτη ήταν ο Έλληνας Αποστολόπουλος, οι ερυθρόλευκοι απαίτησαν και επέβαλαν την συμμετοχή στην όλη διαδικασία και του Ιταλού μάνατζερ. Κάτι που έχει σαν συνέπεια, όχι απλά να εκτοξευθεί στα ύψη το ποσό της μεταγραφής, αλλά και να κλείσει σχεδόν άμεσα η όλη υπόθεση την στιγμή που έπαιρναν μάκρος και καρκινοβατούσαν οι συζητήσεις. Η μεταγραφή λοιπόν, που έκλεισε στα 15 περίπου εκατομμύρια φέρνει την σφραγίδα του πανέξυπνου ατζέντη. Ο Ολυμπιακός, εν κατακλείδι, όπως όλα δείχνουν εξυπηρετείται αλλά και εξυπηρετεί σε αυτό το «κολλητηλίκι» με τον Ιταλό. Ο τελευταίος τον «τροφοδοτεί» με παίκτες φθηνούς, σε καλή ηλικία και με σχετική επικοινωνιακή αναγνώριση.
Ο Ραϊόλα με την σειρά του στέλνει ελεύθερο τον Βάις στον Πειραιά και μετά από ένα εξάμηνο τον πουλά στο Κατάρ με πέντε εκατομμύρια! Κάτι που φημολογείται ότι θα συμβεί και με τον Κασάνι. Όλα αυτά δείχνουν ότι ο δεσμός ανάμεσα στον Ραϊόλα και στον θρύλο είναι ισχυρός και αμοιβαία επωφελής. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο μην εκπλαγείτε αν ακούσετε ότι ο Μανωλάς, ή ο Σιόβας, ή ο Σάμαρης που απασχολούν επικοινωνιακά (μάλλον μεθοδευμένα διαφημιστικά) ολόκληρη την Ευρώπη κλείσουν σε κάποιο Ευρωπαϊκό σύλλογο με αφύσικα νούμερα και συνοπτικές διαδικασίες. Ο Μίνο Ραϊόλα να είναι καλά. Αν δεν το πιστεύετε ρωτήστε της ανθρώπου της Φούλαμ.