Tα μοντέλα χρηματοδότησης των ερασιτεχνικών ή των επαγγελματικών εγχώριων αθλητικών ομάδων, τα οποία υιοθετήθηκαν τις προηγούμενες δεκαετίες, φαντάζουν παρωχημένα και αναποτελεσματικά.
Το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία ζημιογόνων αθλητικών οργανισμών. Ο Ηρακλής, όπως και οι περισσότερες ομάδες, δεν κατάφερε να ξεφύγει από αυτό τον κανόνα. Λίγο πριν από το τέλος του 2019 το ποδοσφαιρικό τμήμα έχει διαλυθεί και η ομάδα συμμετέχει για την τιμή των όπλων στη Γ’ κατηγορία της ΕΠΣΜ, με τον ΑΦΜ του τμήματος βόλεϊ! Ο Γυμναστικός Σύλλογος έχει στην πλάτη του χρέη που αγγίζουν τις 500 χιλ. ευρώ και το τμήμα βόλεϊ παραμένει άγνωστο αν θα συμμετάσχει στο Πρωτάθλημα.
Ακόμη όμως κι αν λυθούν κάποια από τα προβλήματα, αυτό δεν θα σημαίνει ότι ο Ηρακλής θα αρχίσει να αναδύει υγεία ή ότι έγινε ελκυστικός.
Οση αγάπη κι αν έχει κάποιος ισχυρός οικονομικά φίλος του Συλλόγου, δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει σημαιοφόρος για το restart του Ηρακλή. Αρα οι άνθρωποι των “κυανολεύκων” θα πρέπει να αντιμετωπίσουν με ρεαλισμό την επόμενη ημέρα, αλλά και με σοβαρότητα ώστε να αξιοποιήσουν την ακίνητη περιουσία, προστατεύοντας όμως και τη βιωσιμότητα του Συλλόγου.
Οι πληροφορίες λένε ότι η οικογένεια του Ηρακλή δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να συζητήσει μία πρόταση αξιοποίησης των εκτάσεων των Χορτατζήδων και της Μίκρας. Αυτή τη στιγμή υπάρχει ενδιαφέρον από ένα fund το οποίο θέλει να συμμετάσχει και στο progect της ανάπλασης του “Ελληνικού”. Μάλιστα εκπρόσωποι του επισκέφθηκαν διακριτικά χθες τις εγκαταστάσεις των υπό αξιοποίηση εκτάσεων του Ηρακλή. Το θέμα είναι ακόμη στην αρχή.
Αν υπάρξει επίσημο ενδιαφέρον θα πρέπει να συζητηθεί σε Γενική Συνέλευση του Γυμναστικού, να γίνει τεκμηριωμένη ανάλυση της πρότασης και αν είναι θετικό το σώμα να γίνει το επόμενο βήμα με νομική προστασία και ασφαλιστικές δικλείδες Σε αντίθετη περίπτωση επιβάλλεται να σταματήσει κάθε συζήτηση. Αυτή είναι η πολιτισμένη και τεχνοκρατική προσέγγιση του θέματος. Χωρίς υστερισμούς. φοβικότητα και προκαταλήψεις. Ολα τ’ άλλα είναι για λαϊκή κατανάλωση.
*Από την έντυπη έκδοση της Metrosport (5/10)