Τα διαδοχικά double double και το γεγονός ότι συγκέντρωσε διψήφιο αριθμό βαθμών στο ranking στους έξι από τους τελευταίους επτά αγώνες είναι δύο από τα πειστήρια της καλής παρουσίας του Γκάρι ΜακΓκι στους τελευταίους αγώνες του Άρη. Το μόνο που δεν κατάφερε ο Αμερικανός είναι να βελτιώσει, σε ικανοποιητικό επίπεδο, τις επιδόσεις του από τη γραμμή των βολών.
Ο ρόλος του Γκάρι ΜακΓκι δεν άλλαξε σε σχέση με αυτόν που είχε επί ημερών του Βαγγέλη Αγγέλου. Στην επίθεση, παραμένει ο παίκτης που κινείται επί της γραμμής του τριπόντου προσφέροντας σκριν στους συμπαίκτες του.
Είναι δεδομένο όμως ότι επί Γιάννη Καστρίτη, απέκτησε μεγαλύτερη συμμετοχή στο επιθετικό παιχνίδι της ομάδας του.
Υπό την έννοια ότι προσπαθεί να προσθέσει συνεργασίες (pick n’ roll) με τους «κοντούς», ενώ είναι φανερό ότι πλέον η μπάλα ακουμπάει περισσότερο στον Αμερικανό σέντερ με σκοπό είτε να παίξει post παιχνίδι είτε να δημιουργήσει για τους υπόλοιπους. Έχει όμως σημασία και το timing της πάσας στον ΜακΓκι Ο 36χρονος τεχνικός υιοθέτησε επίσης κάποια συστήματα που βρήκε από τον Αγγέλου και αφορούν τον Αμερικανό.
Δεν έχει την πολυτέλεια να τον περιμένει
Ενδεχομένως να μην είναι τυχαίο το γεγονός ότι στις τρεις από τις τέσσερις συνολικά νίκες του Αρη στη φετινή betshopBasketleague, ο Λάκι Τζόουνς ήταν από τους παίκτες-καταλύτες στην τελευταία περίοδο των αγώνων. Στο Ρέθυμνο, ο Αμερικανός ήταν… παρών απών για τρία δεκάλεπτα και στην τελευταία περίοδο πέτυχε και τους οκτώ πόντους του, μέσα από τους οποίους οι «κίτρινοι» άντλησαν διαφορά. Κάτι παρόμοιο έγινε και στην πρεμιέρα του Πρωταθλήματος στο Λαύριο.
Ο Αμερικανός σημείωσε τους εννιά από τους 15 πόντους του στην τελευταία περίοδο. Ομοίως και στη νίκη επί του Κολοσσού στη Ρόδο. Σημείωσε τους οκτώ από τους 14 πόντους του στο τελευταίο δεκάλεπτο και στο σημείο όπου η ομάδα του έκανε τη διαφορά. Στην εντός έδρας ήττα από την ΑΕΚ, σημείωσε 15 πόντους εκ των οποίων οι εννιά στην τελευταία περίοδο.
Γενικώς, η έλλειψη σταθερότητας η οποία χαρακτηρίζει τον Αρη από την έναρξη του Πρωταθλήματος έως και σήμερα, πηγάζει από το γεγονός ότι παίκτες με πρωταγωνιστικό ρόλο όπως οι Τζόουνς, Μποχωρίδης, Μπελ, είναι ή του ύψους ή του βάθους.