Στην εκπόνηση ενός σχεδίου διαχείρισης κρίσης, ώστε να αποφευχθεί η κατάρρευση του ΟΑΣΘ, προχωρεί άμεσα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, θέτοντας ως προτεραιότητα τον εξορθολογισμό των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας.
Όπως τόνισε ο αρμόδιος υπουργός, Κώστας Καραμανλής, στη χθεσινή ομιλία του στη συζήτηση επί των προγραμματικών δηλώσεων της νέας κυβέρνησης, η εικόνα των συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη είναι πολύ χειρότερη από αυτήν της Αθήνας, «είναι δραματική».
«Σήμερα δεν κυκλοφορούν πάνω από 240-260 Λεωφορεία στη συμπρωτεύουσα», επισήμανε και εξήγησε: «Μείωση του στόλου, εικονικά δρομολόγια, κατάρρευση της τηλεματικής, δραματική πτώση των εσόδων. Έχουμε έναν κρατικοποιημένο οργανισμό ο οποίος λαμβάνει 200% επιδότηση, ενώ η ευρωπαϊκή νόρμα είναι 40%-60%! Εδώ που έχουμε φτάσει, λοιπόν, προχωράμε άμεσα στην εκπόνηση ενός σχεδίου διαχείρισης κρίσης, ώστε να αποφύγουμε κατάρρευση του ΟΑΣΘ», ανακοίνωσε και επιβεβαίωσε ότι επίκειται άμεσα η αλλαγή διοίκσηης στον Οργανισμό.
Επιρρίπτοντας ευθύνες στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, που «άφησε, δυστυχώς, έντονη σφραγίδα και μόνο θετική δεν ήταν», σημείωσε ότι «ούτε θαύματα μπορούν να γίνουν, ούτε να επιστρέψουμε στο παρελθόν. Δυστυχώς, η ζημιά έχει ήδη γίνει». «Και για το ζήτημα αυτό φέρει ευθύνη και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, γιατί ενέκρινε τη μία και μοναδική πανευρωπαϊκά κρατικοποίηση», πρόσθεσε ο υπουργός και κατέληξε: «Τι χρειάζεται τώρα; Πρώτον, να αξιοποιήσουμε όλα τα ικανά στελέχη του ΟΑΣΘ. Χωρίς κομματικές παρωπίδες, όπως συνέβη επί ΣΥΡΙΖΑ, αλλά με αξιοκρατικά κριτήρια. Δεύτερον: αλλαγή της διοίκησης».