Μερικές φορές τίθεται το ερώτημα, μάλλον με αφέλεια: Καλά, τι μας ενδιαφέρουν τα επιχειρηματικά του Ιβάν Σαββίδη και μας πρήζετε ενώ εμείς θέλουμε να ακούσουμε αθλητικά; Η απάντηση μπορεί να δοθεί με δύο τρόπους. Ο απλός ακούγεται κάπως έτσι: Μα γιατί ένας ενημερωμένος πολίτης είναι ένας κερδισμένος πολίτης!
Όμως στην περίπτωση μας, ας το αντιμετωπίσουμε από την αθλητική του σκοπιά. Εδώ ισχύει η αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων. Όσο πιο καλά πάει επιχειρηματικά ο Ίβάν Σαββίδης, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχει να πάει καλά ο ΠΑΟΚ! Τουλάχιστον αυτό λέει ο νόμος των πιθανοτήτων με την υπόθεση εργασίας να περιλαμβάνει την επιθυμία του Ιβαν να επενδύει διαρκώς και περισσότερο στον ΠΑΟΚ.
Από την περασμένη εβδομάδα έχει δει το φως της δημοσιότητας το μπάσιμο του ομογενή επιχειρηματία στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Είναι γνωστό ότι το λιμάνι βγαίνει στο σφυρί της ιδιωτικοποίησης και η πιστολιά του αφέτη- λέγε με ΤΑΙΠΕΔ- θα δοθεί στις 24 Μαρτίου. Μέχρι τότε θα πρέπει κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές. Οι ενδιαφερόμενοι είναι εννιά και ανάμεσα τους και το κονσόρτσιουμ των εταιριών με την συμμετοχή του μεγαλομετόχου του ΠΑΟΚ.
Μια Γαλλική εταιρία που ειδικεύεται στην μεταφορά κοντέινερ- operator container- ένα γερμανικό fund και ο Σαββίδης. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν, ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ συμμετέχει σε ποσοστό 15%. Το ποσό δεν είναι μικρό.
Αυτοί που γνωρίζουν την αγορά και με βάση ότι το λιμάνι του Πειραιά πουλήθηκε στους Κινέζους έναντι 270 εκατομμυρίων ευρώ, εκτιμούν ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα πιάσει περίπου 220-240 εκατομμύρια ευρώ. Μεταξύ μας, με βάση την αξία της θέσης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, το ποσό μοιάζει με ψίχουλα. Αυτή όμως είναι η σκληρή πραγματικότητα.
Το μπάσιμο του Σαββίδη είναι δεδομένο. Όπως το συμπέρασμα που δίνει απάντηση στα κατά καιρούς μυθεύματα ή σενάρια επιστημονικής φαντασίας: Ο Ιβάν ήρθε για να μείνει! Κι αυτό είναι καλό και για τον ΠΑΟΚ και για την πόλη!