Ποικίλες είναι οι απόψεις που έχουν εκφραστεί αναφορικά με την παραχώρηση ή μη της Ακρόπολης για τις ανάγκες επίδειξης μόδας του οίκου Gucci. Αυτό που δεν γνώριζαν πολλοί είναι πως 66 χρόνια έγινε παρουσίαση μόδας στο αρχαίο μνημείο από τον οίκο Christian Dior.
Το γεγονός ότι το 1951 το ελληνικό κράτος είχε επιτρέψει στον Christian Dior να παρουσιάσει την κολεξιόν του με φόντο τα αρχαία μνημεία του Ιερού Βράχου, θα προσέφερε πιθανώς ένα πολύ ισχυρό επιχείρημα στους εκπροσώπους του ιταλικού οίκου. Το ΚΑΣ απέρριψε σχετικό αίτημα της Gucci για παραχώρηση του Παρθενώνα, προκειμένου να λανσάρει εκεί τη συλλογή ενδυμάτων για την άνοιξη και καλοκαίρι του 2018 με τίτλο «Gucci Cruz 2018».
Ως παράδειγμα παρόμοιας χρήσης του χώρου, η Gucci επικαλέστηκε τη θρυλική φωτογράφηση της Nelly's από τη δεκαετία του '30. Σε αυτήν όμως μέλη του ΚΑΣ αντέτειναν ότι τότε δεν υπήρξε κανένα αντάλλαγμα και καμία εμπορική σκοπιμότητα. Ωστόσο, ο οίκος Dior το 1951 έκανε στην Ακρόπολη των Αθηνών επίδειξη προϊόντων, έστω και υπό τη μορφή των αιθέριων ενδυμάτων της τότε συλλογής του.
Σύμφωνα με το protothema.gr, τα μοντέλα του Dior, με την πληθωρική μόδα της εποχής, είχαν ποζάρει εμπρός από τις Καρυάτιδες, σε μια προσπάθεια εναρμόνισης της σύγχρονης με την αρχαιοελληνική κλασική αίσθηση του κάλλους. Ο φωτογράφος που απαθανάτισε τις εικόνες από την Ακρόπολη ήταν ο διάσημος Γαλλο-Ελβετός Ζαν-Πιέρ Πεντρατσινί του περιοδικού Paris-Match. Ο δε Dior θέλησε να ταυτίσει συμβολικά το δικό του τολμηρό βήμα στην υψηλή ραπτική, με την κολεξιόν «Πόλη του Φωτός», η οποία για την περίσταση ήταν η Αθήνα στη φάση της μεταπολεμικής της αναγέννησης και όχι το Παρίσι.